Emmet Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 För nåra månader sen sa en kompis att de fins ett kul online spel som heter Runescape och nu undrar ja om de e nån här på gta saiten som har en runescape och i så fall va heter ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 För nåra månader sen sa en kompis att de fins ett kul online spel som heter Runescape och nu undrar ja om de e nån här på gta saiten som har en runescape och i så fall va heter ni? Du är lite sent ute, tror att de flesta slutade för några år sen, men visst lär det finnas några som lirar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag fastnade på tutorial ön. Så jag orkade inte riktigt spela längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag fastnade på tutorial ön. Så jag orkade inte riktigt spela längre.. Mm.. det gjorde jag me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Spelade Runescape mycket för nått år sen hade en gubbe på lvl 50, men sen slutade jag spela när de gjorde om grafiken, därför att allting blev så rörigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag har Runescape och spelar lite då och då. jag heter Zcruwen där om ni undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Wannabiesen i min klass kör jämt det, men vad dom heter vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag kör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag spelar RuneScape, heter Razorback66. Jag är lvl 51... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag har spelat Runescape och heter Big Bad Guy på Lvl 62 Combat och 714 Overall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurre Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag brukar köra det och heter Arstigen. Är combat lvl 61. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Ja jag har en character som heter Wexexx och är level 78, har också haft en på lvl 97 men den gav jag bort Edit: Spelar det ej längre. Redigerad 13 maj, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag har kört det. Hette Quick_speed! Mobba mig nu bara! Det suger kuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Ok : själv heter man MR skruv och e en nOOb på lvl 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Det suger kuk! W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Hmm, Hatar allt som har med skiten att göra, Alla (nåja nästan alla, resten lirar WoW) i min skola lirar RS och snackar om det hela jävla tiden, En av dom är typ rankad 7:a i sverige eller nått sånt . För mig, hmm, jag har gjort typ 2 gubbar vid olika tillfällen men klarade inte tutorial-ön med någon av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Många sjundeklassare på min skola spelar det. Själv har jag testat för nått år sedan, var inte så värst roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Spelade förr...gette barbadaddy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har slutat spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts