guardian Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hej hej. jo, hur får man så MSN visar vilken låt man spelar efter namnet? bifogar bild för att visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tryck där det står "Skriv ett personligt meddelande", sen bockar du "Aktivera vad jag lyssnar på" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tryck där det står "Skriv ett personligt meddelande", sen bockar du "Aktivera vad jag lyssnar på" Funkar inte för mig. Då startas bara en vanlig konversion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Utan plugin så funkar det bara med WMP. Tigg plugin till Winamp av mig på msgr om ni vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Funkar inte för mig. Då startas bara en vanlig konversion .har du bockat i här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 .har du bockat i här? Nej. Men jag spelar endå aldrig musik i WMP. Suger fett, Dåligt ljudkvallitè. Någon som vet om det går att se från Winamp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Nej. Men jag spelar endå aldrig musik i WMP. Suger fett, Dåligt ljudkvallitè. Någon som vet om det går att se från Winamp? .inte jag heller. spelar i itunes men det funkar ändå för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Nej. Men jag spelar endå aldrig musik i WMP. Suger fett, Dåligt ljudkvallitè. Någon som vet om det går att se från Winamp? .om du läser Curly'smeddelande så. Redigerad 13 maj, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 .om du läser Dizl's meddelande så. .du menar Curly väll?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 .näpp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 .inte jag heller. spelar i itunes men det funkar ändå för mig. Hur får du det att funka med itunes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Hur får du det att funka med itunes? .ingen aning . jag bockade bara i den där rutan (kolla tidigare inlägg) och sen så satte jag på en låt och så ser jag att det kommer upp i personligt medd. så jag antar att andra också ser det. edit: nu funkar det inte . fan va skumt, det funkade igår när jag bockade i rutan. edit2: tryck där jag ringade in. jag får ingen hjälp men jag är inte så haj på datorer. om du får det att funka så kan du skriva sen hur man gör. edit3: fan vad dum jag känner mig. om ni kollar på rullgardinen så ser ni "akitivera "vad jag lyssnar på"" sen så ska man bara bocka i där så funkar det. hahaha, vad pinsamt :"> . edit4: men man kan inte skriva ett personligt medd. om man aktiverar "akitivera "vad jag lyssnar på"". dåligt. Redigerad 13 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 .ingen aning . jag bockade bara i den där rutan (kolla tidigare inlägg) och sen så satte jag på en låt och så ser jag att det kommer upp i personligt medd. så jag antar att andra också ser det. edit: nu funkar det inte . fan va skumt, det funkade igår när jag bockade i rutan. edit2: tryck där jag ringade in. jag får ingen hjälp men jag är inte så haj på datorer. om du får det att funka så kan du skriva sen hur man gör. edit3: fan vad dum jag känner mig. om ni kollar på rullgardinen så ser ni "akitivera "vad jag lyssnar på"" sen så ska man bara bocka i där så funkar det. hahaha, vad pinsamt :"> . edit4: men man kan inte skriva ett personligt medd. om man aktiverar "akitivera "vad jag lyssnar på"". dåligt. Undrar vad du har för kontakter som målar över dom addar Curlys msn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Undrar vad du har för kontakter som målar över dom .det är mina porrkontakter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 .det är mina porrkontakter Sjävlklart Fixade det nu. Har inte pluggin till Winamp. Men jag fixade kvalliten på WMP. Den var typ på Anpassat v Musik 56kb... Sen när jag ändrade till Standard vart allt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts