Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Bor i Örebro... men jag kan nog pendla över Fyfan vad stryk dem kommer att få Bra! Vi möts vid TågStationen! Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Bra! Vi möts vid TågStationen! Okej? Aight... 20:00, passar det dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Aight... 20:00, passar det dig? Ja! Men jag skämtar INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ja! Men jag skämtar INTE! Hahaha... sorry mannen, någon annan gång isåfall. Har ett helt arbete att göra idag. Det ska vara inlämmnat imorgon. Jobbig fan... speciellt om man drömmer om att man inte lämnat in det och fått IG i det ämnet. Hade faktist en mardröm om det immårse Haha, jag är ledsen, vi spöar dem någon annan gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hahaha... sorry mannen, någon annan gång isåfall. Har ett helt arbete att göra idag. Det ska vara inlämmnat imorgon. Jobbig fan... speciellt om man drömmer om att man inte lämnat in det och fått IG i det ämnet. Hade faktist en mardröm om det immårse Haha, jag är ledsen, vi spöar dem någon annan gång Visst! Lycka till med provet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Visst! Lycka till med provet! Hehe, det är inget prov, bara ett långt arbete. Men man kan endå säga att det är prov om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hehe, det är inget prov, bara ett långt arbete. Men man kan endå säga att det är prov om man vill. Same Shit! När passar det dig att mötas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vad heter dum och dumare filmen på engelska? Dum & Dumber. Har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Dum & Dumber. Har jag för mig... Dumb & Dumber annars! Uttalas [Dum] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag sa "Har jag för mig". Sne i kåpan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag sa "Har jag för mig". Sne i kåpan eller? När lärde du dig engelska egentligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Gtasajten goes MSN! SLUTA CHATTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 http://www.blackhawk0001.pwp.blueyonder.co.uk/pirate.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 http://www.blackhawk0001.pwp.blueyonder.co.uk/pirate.jpg Om jag hade kunnat skulle jag gjort om bilden så att Ninjan slår piraten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Gulliga jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Wow. Master_sage och SSL chattade i en topic. Det ska dom ha varsin varning för, eftersom det fick jag. Ooooooooops!! Kom på att jag nyss chattade liiiite grann i "DL"-topicen. Redigerad 15 maj, 2005 av Dirtbag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ni ska få ninja bilden i mängder imorron! Då är min hemmagjorda Nunchaku klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Wow. Master_sage och SSL chattade i en topic. Det ska dom ha varsin varning för, eftersom det fick jag. Ooooooooops!! Kom på att jag nyss chattade liiiite grann i "DL"-topicen. Din DIRTBAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Din DIRTBAG! Kom igen SSL! Lägg ut en bild på dig som ninja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Kom igen SSL! Lägg ut en bild på dig som ninja! Hahahahhaa, har ingen nu... men jag fixar senare ikväll... aight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts