Icebear Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Så vackra ögon! :"> Hehe tack :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Moahaha.. tufft ju. Ska springa runt såhär i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Topp3: Jag med, på måndag Här är jag: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/ARWINNINJA.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Moahaha.. tufft ju. Ska springa runt såhär i skolan. Vet inte varför, men började skratta när jag såg bilden... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hahahahahaha, kolla noga! Liknar inte snubben Lloyd i "Dum och ännu dummare - När Harry mötte Lloyd" Hahahahahahaha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hahahahahaha, kolla noga! Liknar inte snubben Lloyd i "Dum och ännu dummare - När Harry mötte Lloyd" Hahahahahahaha!!! Det är nog mest den otroligt balla frisyren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det är nog mest den otroligt balla frisyren... Hahahaha, joo... jag älskar den där pottfrillan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vore ballt om Googles bot snappade upp den där "serien" så att flera kan ta del av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hahahaha, här är en jämförelse... för er som inte sett filmen. http://www.unreel.co.uk/reviews/d/Dumb_And_Dumberer/dumbdumber2_00611.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Hahahaha, här är en jämförelse... för er som inte sett filmen. *BILD* Offtopic: Är den bra då? Om man jämnför med den första filmen? Synd att det är andra skådisar, faller rätt mycket på det, men jag har ju inte sett den, så Redigerad 15 maj, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) *BILD* Offtopic: Är den bra då? Om man jämnför med den första filmen? Synd att det är andra skådisar, faller rätt mycket på det, men jag har ju inte sett den, så Filmen håller inte måttet till första... men den är fortfarande kul att kolla på. Det där med andra skådespelare tänker man bara på i början när man tittar, men medans tiden går så glömmer man bort det... dem spelar faktist Harry och Lloyd skit bra om jag ska vara ärlig. Filmen är bra. Redigerad 15 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Lol, ninja äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Topp3: Jag med, på måndag Här är jag: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/ARWINNINJA.jpg Har inte du ledigt från skolan då ? Det är ju en "helg-dag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Dom har ju ändrat så man inte är ledig imorrn. Man är ledig på nationaldan istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Dom har ju ändrat så man inte är ledig imorrn. Man är ledig på nationaldan istället. Jag är iaf ledig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vad heter dum och dumare filmen på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Från vänster: Johannes, Ilian och Leon! Three Ninjas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Vad heter dum och dumare filmen på engelska?Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd Från vänster: Johannes, Ilian och Leon! Three Ninjas! Teamwork Redigerad 15 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Teamwork Oja! Vi ska gå ut ikväll och hämnas på The White ninjas! Någon som bor i Uppsala som hänger me och ger dem stryk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Oja! Vi ska gå ut ikväll och hämnas på The White ninjas! Någon som bor i Uppsala som hänger me och ger dem stryk? Bor i Örebro... men jag kan nog pendla över Fyfan vad stryk dem kommer att få Redigerad 15 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts