MAFIA_KING Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vart lägger man .desktop filer? skulle gärna behöva hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vart lägger man .desktop filer? skulle gärna behöva hjälp! Menar du inte .theme-filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Nä jag laddade ner DesktopX Theme och fick en .desktop Fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ingen som vet? I themes/skins mappen i DesktopX:s programmapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) DesktopsX:s Program map? Edit: vart fan kan jag hitta .themes då!? Redigerad 12 maj, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 RTFM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja copy alla kan inte datorer lika bra som dig, ska du aldrig lära dig det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 RTFM! Hm.... om man inte vet och behöver hjälp så räcker inte en manual.... @Mafia King: .deskop är väll typ en bakrunds fil man öppnar me nåt konstigt program, har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Hm.... om man inte vet och behöver hjälp så räcker inte en manual.... Håller med till 100%! Redigerad 12 maj, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 MEN SKIT I DET DÅ FÖR FAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 DesktopsX:s Program map? Edit: vart fan kan jag hitta .themes då!? ... DesktopX Theme ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts