saffecool Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tror du att det finns ett mönster i Lotto och Börsen m.m.. Vore rätt så tufft och vinna varje gång på lotto då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tror du att det finns ett mönster i Lotto och Börsen m.m.. Vore rätt så tufft och vinna varje gång på lotto då :P Finns det säkert jag skulle iaf vilja veta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tror du att det finns ett mönster i Lotto och Börsen m.m.. Vore rätt så tufft och vinna varje gång på lotto då Kanske i olika lotter, men i börsen? Nä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Börsen? Knappalunda. Lotto, mjo, tror jag absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Man kanske typ kan försöka använda nå slags x-ray medel på lotten! Nåt mönster måste det väl finnas,hoppas jag! Vore grymt! Ska experimentera lite med syror i labbet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Nu i helgen vinner 20 i Stockholm 13 i Malmö 3 i Ö-vik 17 i Göteborg 7 i Linköping 11 i Sunsvall. På bingolotto Typ så är det. Nästan hundra procent säker. DOm skickar typ ut X antal vin stlotter till varje stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts