Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 JAG KOMMER IN NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ehhh Man kunde klä av sig... (:!!! *Jag cenuerade* Hur gör man de (:!!! , men snälla vilken server? Heter pasific! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Den la ner, skapar en! Så har vi nakenparty! (skoja) Jag heter Oggi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Den la ner, skapar en! Så har vi nakenparty! (skoja) Jag heter Oggi Ip? Men hur klär man av sig?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag kollar på mig själv i spegeln, Köpt string (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag kommer nu... jag råkade göra allt konstigt med instaleringen så jag har fått sitta och ta bort filer... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Asså mitt funkar inte över huvudtaget... när jag startar det så är det svart sen så kommer det en liten ruta och säger att det har uppståt ett problem så det inte kan startas.... vad ska jag göra? :'( (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Asså mitt funkar inte över huvudtaget... när jag startar det så är det svart sen så kommer det en liten ruta och säger att det har uppståt ett problem så det inte kan startas.... vad ska jag göra? :'( (:!!! Ta bort skiten och instalera om den... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ta bort skiten och instalera om den... (:!!! Jag slängde allt som jag hade med age of time på datorn.... Nu laddar jag om hela skitet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 FUNKAR INTE ÄNDÅ!!! nehe.....jäkla skit att det inte fungerar för mig! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Coolt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts