Krax Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Thomtim skriver: Skaparna till Blockland har nu också gjort ett action rpg spel såkallat "Age of Time" och utspelar under medeltiden. Varför inte pröva?, kanske det är lika skoj som Blockland. Eller ännu roligare Länk: http://www.ageoftime.com/ Dl: http://www.ageoftime.com/aot/files/AgeOfTime_0003.exe Här kan ni snacka om Age of time o sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 När jag trycker på Quaury MasterServer (eller nå't sånnt) så kommer det inte fram nån server, bara en enda, och sen är det ingen inne på!!! Help Plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Systemkrav då...? hittar inget på sidan iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Systemkrav då...? hittar inget på sidan iaf Dom är nog inte höga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 På den ENDA server jag kan få in så kom det en nakenTjej och sköt Eld bollar på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Finns bara en server för mig med :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Finns bara en server för mig med :S Säg till när du går in på den så går jag också in på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Säg till när du går in på den så går jag också in på den! Jag vill oxå vara med Kan ni göra nån server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Nån som kan lira i helgen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 *tankar* Om det är kul så kan vi ju lira sen xenon Vad går spelet ut på? Går man upp i lv, eller går man bara runt o slåss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 *Spelar imorn istället* måste söva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 De var väll kul. Men kan man inte vara male? Sen, vart står kontrollerna? Fattar 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 De var väll kul. Men kan man inte vara male? Sen, vart står kontrollerna? Fattar 0 Jag kan också bara vara tjej... Föresten.. Är det nån som vill spela nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag kan också bara vara tjej... Föresten.. Är det nån som vill spela nu? Jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag kan vara med snart....ska bara ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Jag vill. Okej... *Går går in på den enda server jag får fram nu*( ).. kommer du? EDIT: fick fram mer nu!! Välj server du... Redigerad 14 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Jag kan också vara me . Men tror att "dom manliga modellerna" kommer sen, fast då kan man ju inte byta namn på sitt account ... Så ja gör en så länge, tips på vad hon kan heta? Sen ska ja göra en som heter zlipp. Redigerad 14 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag kommer in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag kommer in! Vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ehhh (:!!! Man kunde klä av sig... (:!!! *Jag cenuerade* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts