Jump to content

Postal

Guest Cyper
 Share

Tycker du det är rätt att dom kanske ska sluta sälja postal i sverige?  

103 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vadå ? när man ska spela det så står det ju "Its only that violent as you are" (vet inte riktigt hur violent stavas :)

Voilent är det väl?

Antaglgien menas det att man behöver inte döda människor i spelet man kan gå och köpa sakerna på listan och itne behöva döda någon. Men om suget kommer fram så är det ju en själv som har valt det inte spelet. Förklarat bra?

I T.ex. GTA måste man döda för att komma till nästa uppdrag, iallafall i de flesta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.nej det är Violent.. själv tycker jag det suger..

har tänkt på hur du (Cyper) kan gilla detta spel?.. genom att kissa på folk och sedan elda uppdom? eller som i det nya Postal som antagligen ska komma där man kan stycka folk ;)

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

I gta tex, där dödar jag aldrig människor (förutom på uppdragen) jag går ibland inte ens beväpnad i det. -_-

Men i Postal...Att spränga skallen på nån, hjärnan splasha's och polisen bredvid mig spyr.. Längtar till ''3:an (säger 3:an) kommer ut. ^_^

Tänk att bara gå in i nåns hus i det, och ta fram en elpistol och ela dom tills dom

faller ihop. Sen så tar jag min machete och skär av armarna och benen, sen styckar jag upp smal ben och smalarmar. Sen så ligger han och skriker och blodet sprutar, som en tsunami!! Sedan tar jag och tänder eld på han, just innan han avlider rädar jag han. Pissar på elden. Sedan ligger han och krälar utan armar och ben, och en sönderbränd krop. Då tar jag mitt shoutgun och splashar huvet på han. -_- Synd att man inte kunde äta upp kroppen, men man kan ju grilla i allafall.

:P

Skära av huvet och splasha det mot en dörr, eller spela fotboll med det. Och skära av ben och amar och sedan sparka runt dom, eller bränna upp dom. Hoppas man kan plocka upp armar osv.. (w00t)

post-23-1116531526_thumb.jpg

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I gta tex, där dödar jag aldrig människor (förutom på uppdragen) jag går ibland inte ens beväpnad i det. -_-

Men i Postal...Att spränga skallen på nån, hjärnan splasha's och polisen bredvid mig spyr.. Längtar till ''3:an (säger 3:an) kommer ut. >_<

Tänk att bara gå in i nåns hus i det, och ta fram en elpistol och ela dom tills dom

faller ihop. Sen så tar jag min machete och skär av armarna och benen, sen styckar jag upp smal ben och smalarmar. Sen så ligger han och skriker och blodet sprutar, som en tsunami!! Sedan tar jag och tänder eld på han, just innan han avlider rädar jag han. Pissar på elden. Sedan ligger han och krälar utan armar och ben, och en sönderbränd krop. Då tar jag mitt shoutgun och splashar huvet på han. <_< Synd att man inte kunde äta upp kroppen, men man kan ju grilla i allafall.

;)

Skära av huvet och splasha det mot en dörr, eller spela fotboll med det. Och skära av ben och amar och sedan sparka runt dom, eller bränna upp dom. Hoppas man kan plocka upp armar osv.. (w00t)

Ehm... Sök hjälp, dude. Du hetsar upp dig över världens kassaste spel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I gta tex, där dödar jag aldrig människor (förutom på uppdragen) jag går ibland inte ens beväpnad i det. :lol:

Men i Postal...Att spränga skallen på nån, hjärnan splasha's och polisen bredvid mig spyr.. Längtar till ''3:an (säger 3:an) kommer ut. :huh:

faller ihop. Sen så tar jag min machete och skär av armarna och benen, sen styckar jag upp smal ben och smalarmar. Sen så ligger han och skriker och blodet sprutar, som en tsunami!! Sedan tar jag och tänder eld på han, just innan han avlider rädar jag han. Pissar på elden. Sedan ligger han och krälar utan armar och ben, och en sönderbränd krop. Då tar jag mitt shoutgun och splashar huvet på han. -_- Synd att man inte kunde äta upp kroppen, men man kan ju grilla i allafall.

:P

Skära av huvet och splasha det mot en dörr, eller spela fotboll med det. Och skära av ben och amar och sedan sparka runt dom, eller bränna upp dom. Hoppas man kan plocka upp armar osv.. :lol:

Kommer dom kunna leva när man har skärt av t ex en arm eller ett ben

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om dom nu ska sluta sälja spelen för att dom är våldsamma.

Varför bryr dom sig? Det man inte vet, skadas man inte av.

Och om dom nu slutar sälja GTA i sverige, så kommer jag nog

bli mer våldsam av det än att sitta å spela GTA 24/7

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men i Postal...Att spränga skallen på nån, hjärnan splasha's och polisen bredvid mig spyr.. Längtar till ''3:an (säger 3:an) kommer ut. :lol:

faller ihop. Sen så tar jag min machete och skär av armarna och benen, sen styckar jag upp smal ben och smalarmar. Sen så ligger han och skriker och blodet sprutar, som en tsunami!! Sedan tar jag och tänder eld på han, just innan han avlider rädar jag han. Pissar på elden. Sedan ligger han och krälar utan armar och ben, och en sönderbränd krop. Då tar jag mitt shoutgun och splashar huvet på han. ^_^ Synd att man inte kunde äta upp kroppen, men man kan ju grilla i allafall.

B)

Skära av huvet och splasha det mot en dörr, eller spela fotboll med det. Och skära av ben och amar och sedan sparka runt dom, eller bränna upp dom. Hoppas man kan plocka upp armar osv.. :D

Hmm :angry:

Det är inte normalt att tänka så, och det är kanske tack vare såna som dig folk vill förbjuda det. :D:D;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet Carmagetton (stavning?) Har oxå varit nära att förbjudas >_<

Carmageddon är ganska kul :P men postal är roligare.. man kan ju inte motstå att splasha sönder någons huvud me shotgun ;) kanske lite sadistisk av mig.. men men.. ;P

Redigerad av Gta-Playern
Länk till kommentar
Dela på andra sidor