kariya Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Postal 2 är kul... i en timme. Sen räcker det. Tröttnade faktiskt på demot på mindre än en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men i demot är man i så liten del av staden, så man kan tröttna. Jag tycker personligen att det äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vadå ? när man ska spela det så står det ju "Its only that violent as you are" (vet inte riktigt hur violent stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vadå ? när man ska spela det så står det ju "Its only that violent as you are" (vet inte riktigt hur violent stavas Voilent är det väl? Antaglgien menas det att man behöver inte döda människor i spelet man kan gå och köpa sakerna på listan och itne behöva döda någon. Men om suget kommer fram så är det ju en själv som har valt det inte spelet. Förklarat bra? I T.ex. GTA måste man döda för att komma till nästa uppdrag, iallafall i de flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) .nej det är Violent.. själv tycker jag det suger.. har tänkt på hur du (Cyper) kan gilla detta spel?.. genom att kissa på folk och sedan elda uppdom? eller som i det nya Postal som antagligen ska komma där man kan stycka folk Redigerad 19 maj, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Spelet är kul när man är flera personer..... jag har redan varvat Postal 2 så jag installerade Postal 2 (igen) för att expansionen kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) I gta tex, där dödar jag aldrig människor (förutom på uppdragen) jag går ibland inte ens beväpnad i det. Men i Postal...Att spränga skallen på nån, hjärnan splasha's och polisen bredvid mig spyr.. Längtar till ''3:an (säger 3:an) kommer ut. Tänk att bara gå in i nåns hus i det, och ta fram en elpistol och ela dom tills dom faller ihop. Sen så tar jag min machete och skär av armarna och benen, sen styckar jag upp smal ben och smalarmar. Sen så ligger han och skriker och blodet sprutar, som en tsunami!! Sedan tar jag och tänder eld på han, just innan han avlider rädar jag han. Pissar på elden. Sedan ligger han och krälar utan armar och ben, och en sönderbränd krop. Då tar jag mitt shoutgun och splashar huvet på han. Synd att man inte kunde äta upp kroppen, men man kan ju grilla i allafall. Skära av huvet och splasha det mot en dörr, eller spela fotboll med det. Och skära av ben och amar och sedan sparka runt dom, eller bränna upp dom. Hoppas man kan plocka upp armar osv.. Redigerad 19 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag gillar inte spelet och spelar inte spelet heller för den delen så jag bryr mig faktiskt inte så mye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 I gta tex, där dödar jag aldrig människor (förutom på uppdragen) jag går ibland inte ens beväpnad i det. Men i Postal...Att spränga skallen på nån, hjärnan splasha's och polisen bredvid mig spyr.. Längtar till ''3:an (säger 3:an) kommer ut. Tänk att bara gå in i nåns hus i det, och ta fram en elpistol och ela dom tills dom faller ihop. Sen så tar jag min machete och skär av armarna och benen, sen styckar jag upp smal ben och smalarmar. Sen så ligger han och skriker och blodet sprutar, som en tsunami!! Sedan tar jag och tänder eld på han, just innan han avlider rädar jag han. Pissar på elden. Sedan ligger han och krälar utan armar och ben, och en sönderbränd krop. Då tar jag mitt shoutgun och splashar huvet på han. Synd att man inte kunde äta upp kroppen, men man kan ju grilla i allafall. Skära av huvet och splasha det mot en dörr, eller spela fotboll med det. Och skära av ben och amar och sedan sparka runt dom, eller bränna upp dom. Hoppas man kan plocka upp armar osv.. Ehm... Sök hjälp, dude. Du hetsar upp dig över världens kassaste spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Buuhu! Bort med postal 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 I gta tex, där dödar jag aldrig människor (förutom på uppdragen) jag går ibland inte ens beväpnad i det. Men i Postal...Att spränga skallen på nån, hjärnan splasha's och polisen bredvid mig spyr.. Längtar till ''3:an (säger 3:an) kommer ut. Tänk att bara gå in i nåns hus i det, och ta fram en elpistol och ela dom tills dom faller ihop. Sen så tar jag min machete och skär av armarna och benen, sen styckar jag upp smal ben och smalarmar. Sen så ligger han och skriker och blodet sprutar, som en tsunami!! Sedan tar jag och tänder eld på han, just innan han avlider rädar jag han. Pissar på elden. Sedan ligger han och krälar utan armar och ben, och en sönderbränd krop. Då tar jag mitt shoutgun och splashar huvet på han. Synd att man inte kunde äta upp kroppen, men man kan ju grilla i allafall. Skära av huvet och splasha det mot en dörr, eller spela fotboll med det. Och skära av ben och amar och sedan sparka runt dom, eller bränna upp dom. Hoppas man kan plocka upp armar osv.. Kommer dom kunna leva när man har skärt av t ex en arm eller ett ben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Hoppas det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Om dom nu ska sluta sälja spelen för att dom är våldsamma. Varför bryr dom sig? Det man inte vet, skadas man inte av. Och om dom nu slutar sälja GTA i sverige, så kommer jag nog bli mer våldsam av det än att sitta å spela GTA 24/7 Redigerad 20 maj, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Men i Postal...Att spränga skallen på nån, hjärnan splasha's och polisen bredvid mig spyr.. Längtar till ''3:an (säger 3:an) kommer ut. Du är sjuk för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Spelet Carmagetton (stavning?) Har oxå varit nära att förbjudas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Spelet är ju liksom inte det snällaste precis men jag tycker det är kul i små mängder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Men i Postal...Att spränga skallen på nån, hjärnan splasha's och polisen bredvid mig spyr.. Längtar till ''3:an (säger 3:an) kommer ut. Tänk att bara gå in i nåns hus i det, och ta fram en elpistol och ela dom tills dom faller ihop. Sen så tar jag min machete och skär av armarna och benen, sen styckar jag upp smal ben och smalarmar. Sen så ligger han och skriker och blodet sprutar, som en tsunami!! Sedan tar jag och tänder eld på han, just innan han avlider rädar jag han. Pissar på elden. Sedan ligger han och krälar utan armar och ben, och en sönderbränd krop. Då tar jag mitt shoutgun och splashar huvet på han. Synd att man inte kunde äta upp kroppen, men man kan ju grilla i allafall. Skära av huvet och splasha det mot en dörr, eller spela fotboll med det. Och skära av ben och amar och sedan sparka runt dom, eller bränna upp dom. Hoppas man kan plocka upp armar osv.. Hmm Det är inte normalt att tänka så, och det är kanske tack vare såna som dig folk vill förbjuda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Spelet Carmagetton (stavning?) Har oxå varit nära att förbjudas Carmageddon är ganska kul men postal är roligare.. man kan ju inte motstå att splasha sönder någons huvud me shotgun kanske lite sadistisk av mig.. men men.. Redigerad 22 maj, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmm Det är inte normalt att tänka så, och det är kanske tack vare såna som dig folk vill förbjuda det. JAAAAA!!! Mhhmmm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Humm postal 2 borde fan inte förbjudas... men vart kan jag köpa det? har testat på spelbutiken.se men det finns ej där ;/ Redigerad 24 maj, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts