Guest Cyper Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 .eeuu . äre verkligen kul att göra sånt på ett spel?? nullvoté: vet inte. kan nog inte ta ställning till det. är bara 14 år . Det är JÄÄÄÄÄÄÄTE ROLIGT!! Tänk dig att ta en elpistol och ela dom tills dom faller ihop. Sedan tar du en machete (som går i det nya då) och hugger av ett ben på dom, och en arm,och ett ben till och MER och MER!! BLODET SPRUTAR OCH TILL SIST TÄNDER DU PÅ DOM MED BENSIN, SEN HUGGER DU AV HUVET OCH SPARKAR FOTBOLL MED DET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Det är JÄÄÄÄÄÄÄTE ROLIGT!! Tänk dig att ta en elpistol och ela dom tills dom faller ihop. Sedan tar du en machete (som går i det nya då) och hugger av ett ben på dom, och en arm,och ett ben till och MER och MER!! BLODET SPRUTAR OCH TILL SIST TÄNDER DU PÅ DOM MED BENSIN, SEN HUGGER DU AV HUVET OCH SPARKAR FOTBOLL MED DET!!! "Call me crazy but I'd bet that wasn't God's demeanor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Självklart ska dom sälja det. Men lite för blodigt eller ja brutalt är det. Men sälj det. Iställe för att ta bort det kan dom väll skärpa åldersgränsen på det. 18. No question. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hahahahahaha, alltså jag diggar den här motion capture videon på Gary Coleman till Postal 2. Windows Media Video (wmv) 2.1 MB Quicktime Movie (mov) 3.8 MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Detta är bara korkat. Dom borde ha bättre kontroller i butiker, och kanske information till föräldrar. Det är som att förbjuda bilar för att några ungdomar kör dom fast dom är för små, och några kör över folk med dom. Dålig jämförelse, men ungefär nåt sånt. Funnylin kan kanske göra nån bättre likning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hahahahahaha, alltså jag diggar den här motion capture videon på Gary Coleman till Postal 2. Windows Media Video (wmv) 2.1 MB Quicktime Movie (mov) 3.8 MB LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Funnylin kan kanske göra nån bättre likning. Varför jag? ---- Förr förbjöd man våldsamma filmer. Dom filmerna blev i en våg på 90-talet lagliga. Nu förbjuder man våldsamma spel. När man inser att spel inte mördar, Bush gör, kommer man göra skiten lagligt igen. Fast personligen förstår jag inte hur man kan gilla Postal. Nae usch, det måste vara ett av dom värsta spelen jag spelat. *Flyttar* Redigerad 12 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag tycker det är onödigt att förbjuda ett spel. Jag tycker däremot att dom ska börja ha lite bättre kontroll och att man MÅSTE ha förälder med sig. Och att föräldrarna vet om åldersgränsen och "spelinnehållet". Som när jag skulle köpa HL2 så va mamma med och då som dom till mamma "Och du har sett åldersgränsen?". Sånt vill jag ha mer av... Även ifall jag inte köper spel så ofta . Att förbjuda spel för att man TROR att dom får människor att döda är för att citera galningen i "Fem myror är fler än fyra elefanter" "FEL FEL FEL FEL FEL". Det är inte spelens fel det är barnen som spelar spelen och föräldrarnas fel. Och USAs vapenlagar... (jag har inte stenkoll på dom men det är säkert fel med dom). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Förr förbjöd man våldsamma filmer. Dom filmerna blev i en våg på 90-talet lagliga. Nu förbjuder man våldsamma spel. När man inser att spel inte mördar, Bush gör, kommer man göra skiten lagligt igen. Fast personligen förstår jag inte hur man kan gilla Postal. Nae usch, det måste vara ett av dom värsta spelen jag spelat. .fast nu så brukar man censurera filmer istället för att förbjuda dom helt . jag vill att det ska förbjudas i sverge och andra länder mäst för att det sitter 11 åringar och spelar sånna spel. dom får ju en förvriden uppväxt. och då tänker jag inte bara på postal utan också på manhunt, gta och andra våldsamma spel. om det skulle vara så att alla följer åldersgränserna och vuxna inte "langar" spel till barn så tycker jag att nästan alla spel skulle kunna säljas. men eftersom det inte ser ut så idag så tycker jag att det ska förbjudas. voté: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Postal 3 kommer säljas som smör till alla ungdomar under 18. Skulle vara kul att tortera nån, ta en machete och skära av deras armar och ben, så det sprutar BLOD!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 GTA är absolut inte lika våldsamt som Postal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Skulle vara kul att tortera nån, ta en machete och skära av deras armar och ben, så det sprutar BLOD!!! Jag hoppas du snackar om spelet nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 10 st röstade på "JA" men inga av dom har haft någon åsikt om det ( eller? ) VOTE: Nej dom ska inte sluta sälja spelet Dom som vill mörda i ett spel kan väll göra det och dom som inte vill gör det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Postal 3 kommer säljas som smör till alla ungdomar under 18. Synd att det finns en publik för sådana värdelösa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Postal 2 är kul... i en timme. Sen räcker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Har man den rätta humorn förstår man spelet och får därför ut mera av det. - skribb (eller nåt liknande skrev han...) Håller fullständigt med honom, P2 är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Uppståndelsen kring Postal 2 är mobbad. Spelet är kass och den här "våldsfriheten" är så liten. I Postal 3 borde man kunna våldta, då hade spelet blivit nåt att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Störe våldsfrihet i det nya i allafall. Redigerad 16 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Störe våldsfrihet i det nya i allafall. Det där är väl bara en expansion, right? Inte Postal 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag tycker det är onödigt att förbjuda ett spel. Jag tycker däremot att dom ska börja ha lite bättre kontroll och att man MÅSTE ha förälder med sig. Och att föräldrarna vet om åldersgränsen och "spelinnehållet". Som när jag skulle köpa HL2 så va mamma med och då som dom till mamma "Och du har sett åldersgränsen?". Sånt vill jag ha mer av... Även ifall jag inte köper spel så ofta . Så sa dom till min morsa när jag köpte GTA VC. Postal 2 är ju ganska kul, faktiskt. Men jag skulle aldrig betala för skiten, gick till en buske istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts