Jump to content

Postal

Guest Cyper
 Share

Tycker du det är rätt att dom kanske ska sluta sälja postal i sverige?  

103 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Cyper

Alltså, jag har hört att Postal ska sluta säljas i sverige, det gäller alltså alla serier från det. Postal har även varit inför svensk och amrikansk rättegång, förmodligen pga, det är ett extremt blodigt och brutalt spel, och för att det kan ge konsekvenser. Vad tycker ni om det här? Är det för våldsamt och blodigt?

Jag som tänkte köpa det nya Postal när det kommer ut. B)

www.Postal2.com (Finns ett demo att ladda ner där, lagligt eftersom dom ger ut det. (w00t) )

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha Postal 2 är så fruktansvärt bra men de är sånna fruktansvärda laddningstider!! Ja blir typ lessen om dom slutar sälja Postal.

Jag och en polare satt å lirade Postal 2 demot förr å garvade som aldrig förr då vi sprang å pissade på folk å gav dom en spade i nian och en känga i magen å ett skott i nacken (w00t) haha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Vill ändå veta vad alla andra tycker. Ska lungt köpa det nya, där ben och armar ryka bort. Ska stycka sönder dom. (w00t)

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså om dem slutar sälja Postal så slutar dem nog också att sälja GTA inom snar framtid.

Om dem slutar sälja GTA i Sverige blir jag galen.

Vote: Nej, det är absolut inte rätt. Det är bajs att sluta sälja spel för att dem är "våldsamma". Jag tycker att man får göra spel hur våldsamma som helst, det är fortfarande inte verklighet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså om dem slutar sälja Postal så slutar dem nog också att sälja GTA inom snar framtid.

Om dem slutar sälja GTA i Sverige blir jag galen.

Vote: Nej, det är absolut inte rätt. Det är bajs att sluta sälja spel för att dem är "våldsamma". Jag tycker att man får göra spel hur våldsamma som helst, det är fortfarande inte verklighet.

Det är ju upp till köparen vad han/hon vill köpa, jävla kommunist land.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Postal går inte att gemföra med nåt av Gta spelen. Enligt mig så är det 100 gånger blodigare,brutalre, och sjukare. Det postal som ska komma snart, kommer nog för en rättegång. Smalben,smalarmar armar,ben osv kan man hugga bort med en machete, så det bara sprutar blod. Sen det ''hederliga'' att hugga av huvet och sparka fotboll med det. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Postal går inte att gemföra med nåt av Gta spelen. Enligt mig så är det 100 gånger blodigare,brutalre, och sjukare. Det postal som ska komma snart, kommer nog för en rättegång. Smalben,smalarmar armar,ben osv kan man hugga bort med en machete, så det bara sprutar blod. Sen det ''hederliga'' att hugga av huvet och sparka fotboll med det.:">

Oj, när kommer de? är de typ Postal 3 eller? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Ja det är postal3. Ska leka ''Jack The Ripper i det'' ela dom så att dom faller omkull, sen ska jag hugga av deras ben och armar. Levande, sen stycka upp kroppen. Synd att man inte kunde äta upp dom, inget går upp mot grilat (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är postal3. Ska leka ''Jack The Ripper i det'' ela dom så att dom faller omkull, sen ska jag hugga av deras ben och armar. Levande, sen stycka upp kroppen. Synd att man inte kunde äta upp dom, inget går upp mot grilat (w00t)

Så jävla gött B) Kommer lira de spelet i evigheter å bara gåomkring å dödadöda :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du någon länk till någon slags preview av spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är postal3. Ska leka ''Jack The Ripper i det'' ela dom så att dom faller omkull, sen ska jag hugga av deras ben och armar. Levande, sen stycka upp kroppen. Synd att man inte kunde äta upp dom, inget går upp mot grilat :P

.eeuu B)(w00t) .

äre verkligen kul att göra sånt på ett spel??

nullvoté: vet inte. kan nog inte ta ställning till det. är bara 14 år :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker spelet är skit tråkigt och har ingen handling.

men det betyder inte att dom ska sluta sälja det..

men det är ju sjukt dålig förklarelse till att porta spelet,

"för våldsamt" tycker inte att ett spel kan bli för våldsamt man får köpa det om man vill, man blir ju inte tvungen. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Har du någon länk till någon slags preview av spelet?

H.

www.Postal2.com Där finnsd det mycket, även ett demo, sen står det om det nya spelet 3:an alltså. (w00t)B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor