Reve Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 MIna är ett par gul blåa (sverige) Nike skor MEn dom ramlar snart isönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Min pappa såg dem nu... Vart köpte du skorna ? (och kostnad) 699:- på ***ssons skor. Vet inte vilket namn det är men det är nått iaf. Typ Andersson eller Johansson typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 699:- på ***ssons skor. Vet inte vilket namn det är men det är nått iaf. Typ Andersson eller Johansson typ. ***ssons skor ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/PIC_0097.JPG Mina NÄST skönaste skor. Dom skönaste fick jag slängga i england. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Hatar converse känns bara så jävla fjortis vänster. Det är fjortisar som er som säger att converseskor är fjortisskor. Visst finns det fjortisar som bär dom, men det finns folk som inte är fjortisar med. Att vara vänsteraktivist eller kommunist har inget med fjortisism att göra, sorry grabben/flickan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Har converse nu Om någon brydde sig om vad jag köpte Köpte svarta för dom blommiga var slut :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Har converse nu Om någon brydde sig om vad jag köpte Köpte svarta för dom blommiga var slut :'( Vad kosta dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vad kosta dom? 500 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Det är fjortisar som er som säger att converseskor är fjortisskor. Visst finns det fjortisar som bär dom, men det finns folk som inte är fjortisar med. Att vara vänsteraktivist eller kommunist har inget med fjortisism att göra, sorry grabben/flickan. Det är min inställning till dem iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts