Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Kan du inte lägga up ett foto på din misshandlade dojjor? Visst xP. Så fort jag får laptoppen så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 En fråga bara, hur mycket kostar dom där? Dom fanns där jag köpte mina skor (3 posts upp eller nåt). Runt 5-600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Dom fanns där jag köpte mina skor (3 posts upp eller nåt). Runt 5-600. Fint, vart köpte du dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Fint, vart köpte du dom då? Stadium, Täby. Men det skiljer nog inte mycket mellan ställena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Känner för att köpa nya skor, måste desvärre bestämma mig mellen två olika skor (kolla bild).. den rutiga skon har jag en likadan fasst den är blå/röd (också bilden). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Känner för att köpa nya skor, måste desvärre bestämma mig mellen två olika skor (kolla bild).. den rutiga skon har jag en likadan fasst den är blå/röd (också bilden). Jag tycker dom som inte är rutiga var snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Känner för att köpa nya skor, måste desvärre bestämma mig mellen två olika skor (kolla bild).. den rutiga skon har jag en likadan fasst den är blå/röd (också bilden). Schack-skor (stavning?) är riktigt heta, en polare har schackrutiga Vans. Fast dom utan rutor var också snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hatar converse känns bara så jävla fjortis vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hatar converse känns bara så jävla fjortis vänster. Och det är just därför som alla hippisar, satanister och hårdrockare som jag ser på bussen har det? Vänster, man kan väl ha dom fast man är moderat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Och det är just därför som alla hippisar, satanister och hårdrockare som jag ser på bussen har det? Vänster, man kan väl ha dom fast man är moderat? Klart man kan,men min inställning till dem är vänster. typ alla vänster fjortisar har ju sånna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Någon som vet vad skorna på jack n jones kostar som det står FREEDOM på ? Jävligt coola men såg dom bara snabbt. Ska köpa nya skor på fredag och har inte bestämt mig för vilka Dom får kosta högst 500 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Någon som vet vad skorna på jack n jones kostar som det står FREEDOM på ? Jävligt coola men såg dom bara snabbt. Ska köpa nya skor på fredag och har inte bestämt mig för vilka Dom får kosta högst 500 :- Om jag var du skulle jag köpa likadana som jag har Dom kosta iaf bara 500 kr. Fjortisar har väl inte Converse? Dom går väl runt med billiga skor som ser dyra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Om jag var du skulle jag köpa likadana som jag har Dom kosta iaf bara 500 kr. Fjortisar har väl inte Converse? Dom går väl runt med billiga skor som ser dyra ut. Och du har Converse ? Dom jag har planerat att köpa Nej fjortis har puma skor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Dom här har jag.. Titta gärna =)! http://www.c1rca.com/2005/footwear/cx804.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Och du har Converse ? Dom jag har planerat att köpa Nej fjortis har puma skor... Nä, jag har fjortis-Puma Fast dom liknar lite Converse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Nä, jag har fjortis-Puma Fast dom liknar lite Converse. Fan coola ! Vad köpte du dom ? När jag sa fjortispuma tänkte jag på dom vinröda och dom goodyear skorna EDIT : Vad heter modellen förresten? Redigerad 19 maj, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Dom skönaste skorna jag har gått i är ett par vars namn jag inte minns. Skorna finns inte i denna värld mer. Mina nya(nyast inköpta) är också ganska sköna fakist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Fan coola ! Vad köpte du dom ? När jag sa fjortispuma tänkte jag på dom vinröda och dom goodyear skorna EDIT : Vad heter modellen förresten? Köpte dom på Stadium. Modellen heter Puma Roadster HI SR. Heta dojjor StellHell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Dom skönaste skorna jag har gått i är ett par vars namn jag inte minns. Skorna finns inte i denna värld mer. Mina nya(nyast inköpta) är också ganska sköna fakist. Ser ut som michael jackson med en väst! Redigerad 19 maj, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Dom skönaste skorna jag har gått i är ett par vars namn jag inte minns. Skorna finns inte i denna värld mer. Mina nya(nyast inköpta) är också ganska sköna fakist. Min pappa såg dem nu... Vart köpte du skorna ? (och kostnad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts