Icebear Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Älskar Puma specielt mina Puma Slipstream http://img153.echo.cx/img153/5889/1514399bz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Dem jag har nu dvs nya Adidas! Hur sköna som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Mina svarta converse är goa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Dessa "skor" var bekväma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Bild på mina lagom ingångna blend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Ta inte illa upp nu grabbar, men dom där Converse skona är verkligen det fulaste av allt fult, finns inget jag stör mig på lika mycket i skoväg än sånna, hellre att folk går drunt i platåskor än dom där muppiga sakerna... mina blendskor jag har nu är jävligt sköna, har haft dom i över ett halvår och dom är fortfarande som nya... sen alla gamla skateskor jag slet ut under skatartiden var underbara, roof, osiris, etnies, hawk, dc, m.f. bild på blend-skorna kommer senare Får man fråga varför? Alla har olika smak och sånt, men jag vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Ta inte illa upp nu grabbar, men dom där Converse skona är verkligen det fulaste av allt fult, finns inget jag stör mig på lika mycket i skoväg än sånna, hellre att folk går drunt i platåskor än dom där muppiga sakerna... Kunde inte ha sagt det bättre själv. Det är två saker jag stör mig enormt på, Converse skor och esteter. Det värsta är att de ofta hör ihop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Kunde inte ha sagt det bättre själv. Det är två saker jag stör mig enormt på, Converse skor och esteter. Det värsta är att de ofta hör ihop... Converse är tuffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Får man fråga varför? Alla har olika smak och sånt, men jag vill veta Har faktiskt ingen aning om varför. tycker bara inte dom är snygga nån stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Mina nuvarande Adidas Monaco GP antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Skönast är nog mina nuvarande, Adidas StanSmith Millenium, dock så behöver jag nya skosnören Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Mina nya Puma Roadster HI SR. Liknar lite Converse-skor,får se om jag lägger upp ett foto senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Har ett par fula sverige färgade blend sport skor.... sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Puma Roadster HI SR. vilket jävla namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 "Somliga går i trasiga skor, vad beror det på?".. Mina skor är så söndriga/misshandlade så det går inte änns å se vad det är för modell xP. Väldigt grov sula iaf. Och enligt mig så är converse skor FULA! xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 "Somliga går i trasiga skor, vad beror det på?".. Mina skor är så söndriga/misshandlade så det går inte änns å se vad det är för modell xP. Väldigt grov sula iaf. Och enligt mig så är converse skor FULA! xP Kan du inte lägga up ett foto på din misshandlade dojjor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Fick ett par Nike Air Force 1 i söndags, skönaste skorna jag haft på länge. . ... ...fast gröna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Mina Etnies Ventage (plus +) är de skönaste jag haft. Dock är Ace's skor också sköna, funderar på ett bar sådanna (igen..) De traditionella Converseskorna är nästan som mina etnies, kanske ska köpa ett par svarta för omväxlingensskull.. hmm.. poak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Dom jag har nu Ett par söndriga vita Oneill skor ! Ska köpa converse på fredag tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Puma Roadster HI SR. vilket jävla namn.. En fråga bara, hur mycket kostar dom där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts