Jump to content

Skönaste skor du har haft...

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Ta inte illa upp nu grabbar, men dom där Converse skona är verkligen det fulaste av allt fult, finns inget jag stör mig på lika mycket i skoväg än sånna, hellre att folk går drunt i platåskor än dom där muppiga sakerna...

mina blendskor jag har nu är jävligt sköna, har haft dom i över ett halvår och dom är fortfarande som nya... sen alla gamla skateskor jag slet ut under skatartiden var underbara, roof, osiris, etnies, hawk, dc, m.f.

bild på blend-skorna kommer senare

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta inte illa upp nu grabbar, men dom där Converse skona är verkligen det fulaste av allt fult, finns inget jag stör mig på lika mycket i skoväg än sånna, hellre att folk går drunt i platåskor än dom där muppiga sakerna...

mina blendskor jag har nu är jävligt sköna, har haft dom i över ett halvår och dom är fortfarande som nya... sen alla gamla skateskor jag slet ut under skatartiden var underbara, roof, osiris, etnies, hawk, dc, m.f.

Håller med till 100%!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta inte illa upp  nu grabbar, men dom där Converse skona är verkligen det fulaste av allt fult, finns inget jag stör mig på lika mycket i skoväg än sånna, hellre att folk går drunt i platåskor än dom där muppiga sakerna...

Ta illa upp?! jag tar då inte illa upp.. alla har rätt till sin åsikt.

om jag får säga min mening så tycker jag skor som t.ex. felshoe postade längst upp i topicen (sid.2) är fula som fan.

post-22-1115987614_thumb.jpg

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor