felshoe Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag har likadana fast helvita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag har likadana fast helvita Är du säker på att det är den? Det kanske är fel shoe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Corleone: Mina låga vans är ganska sköna. Converse all-starts är sköna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Skönaste är dom jag har nu. Vette tusan vad det är för nåra. Sen kommer jag inte ihåg alla skor jag har haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Conversen... Stela och så i början... Men sen sitter dom som fil runt foten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Dessa fast bruna ligger högt upp: http://www.sneakersnstuff.com/data/product/files/1998200413111035315306.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag har likadana fast helvita Har också sådana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Köpte några bra'a för 1000 för några veckor'sen, är total sönder nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag har två par skor, ett par converse (fasst vinröda) och ett par vans.. precis som dem i bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Birkenstock är skönt, just nu har jag ett par Salomon Xa-pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Mina Puma gympaskor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Converse, men dom börjar bli lite förslitna så jag ska snart köpa ett par vans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Ta inte illa upp nu grabbar, men dom där Converse skona är verkligen det fulaste av allt fult, finns inget jag stör mig på lika mycket i skoväg än sånna, hellre att folk går drunt i platåskor än dom där muppiga sakerna... mina blendskor jag har nu är jävligt sköna, har haft dom i över ett halvår och dom är fortfarande som nya... sen alla gamla skateskor jag slet ut under skatartiden var underbara, roof, osiris, etnies, hawk, dc, m.f. bild på blend-skorna kommer senare Redigerad 13 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Ett par vita Puma Sky http://ww5.et.tiki.ne.jp/~looloo/puma/SKY2-0040-.jpg Dessa fast gröna istället för röda Redigerad 13 maj, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Ta inte illa upp nu grabbar, men dom där Converse skona är verkligen det fulaste av allt fult, finns inget jag stör mig på lika mycket i skoväg än sånna, hellre att folk går drunt i platåskor än dom där muppiga sakerna... mina blendskor jag har nu är jävligt sköna, har haft dom i över ett halvår och dom är fortfarande som nya... sen alla gamla skateskor jag slet ut under skatartiden var underbara, roof, osiris, etnies, hawk, dc, m.f. bild på blend-skorna kommer senare Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag använder ett par Ecco Receptor just nu. De är skit sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 http://img61.echo.cx/img61/3198/nikeimpexrunm26jn.jpg Fast mina är svart/vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Ta inte illa upp nu grabbar, men dom där Converse skona är verkligen det fulaste av allt fult, finns inget jag stör mig på lika mycket i skoväg än sånna, hellre att folk går drunt i platåskor än dom där muppiga sakerna... mina blendskor jag har nu är jävligt sköna, har haft dom i över ett halvår och dom är fortfarande som nya... sen alla gamla skateskor jag slet ut under skatartiden var underbara, roof, osiris, etnies, hawk, dc, m.f. bild på blend-skorna kommer senare Ta illa upp?! jag tar då inte illa upp.. alla har rätt till sin åsikt. om jag får säga min mening så tycker jag skor som t.ex. felshoe postade längst upp i topicen (sid.2) är fula som fan. Redigerad 13 maj, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Mina boots Converse: Snygga och sköna att gå i.. Men bootsen slår ju allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts