Alpha Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 En gång per dag. När jag har extra tråkigt så e jag flera gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Tillräckligt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Vote: flera gånger varje dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Ibland inte alls, ibland flera gånger om dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Flera gånger per dag. Sitter på gtasajten. Loggar ut. Går in och kollar vad som e nytt och håller på så hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Vote: Flera gånger varje dag. Forumet är som ett andra hem för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Vote: Flera gånger varje dag. Forumet är som ett andra hem för mig Samma här! Minst 60% av tiden jag är på internet måste jag spendera på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Samma här! Minst 60% av tiden jag är på internet måste jag spendera på GTAsajten. Samma här, tråkigt liv man har igentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Forumet - Flera gånger varje dag. GTASajten - Endast de gånger då jag av misstag råkar komma in på sidan istället för forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Flera gånger per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Flera gånger per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 En gång per dag. Dock händer det att jag kikar in flera gånger, om det är någon riktigt intressant diskussion igång! Har också perioder då jag inte besöker forumet alls... Nu är jag inne i en "sitta uppe till två och vänta på svar på mina posts"-period. Hoppas det går över snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Flera gånger varje dag. Går in när jag dör hela tiden på CS eller WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Gtasajtnes forum är som en drog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 En hel del gånger, svar ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 En hel del gånger, svar ja... Aye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Aye. AyEE11!111!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Gtasajtnes forum är som en drog W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Mindre och mindre. Känns faktist ganska skönt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Om jag inte spelar då jag sitter vid datorn så är jag här ungefär var femte minut (alltså att det dröjer fem minuter från att jag kollat någon annan sida tills jag kollar på GTA-sajten igen (forumet då)). Perlan: Wörd! Redigerad 2 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts