Adriian Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vill bara veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Flera gånger per dag. Men posta inte sånt här i SA-delen, det finns ju massor av andra delar på forumet, allt passar inte här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Trevligt ställe, blir en hel del vistelse här. VQte: Flera gånger varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Trevligt ställe, blir en hel del vistelse här. Jag är bara inne på SA delen så jag postar det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Flera gånger per dag. Men posta inte sånt här i SA-delen, det finns ju massor av andra delar på forumet, allt passar inte här. Quotea fel reply. Nu blev det rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Flera gånger varje dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag är bara inne på SA delen så jag postar det här. Men börja vara i nån annan då? Att du bara är här betyder inte att såna trådar passar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Men börja vara i nån annan då? Att du bara är här betyder inte att såna trådar passar här. Jaja. Nästa gång då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag är bara inne på SA delen så jag postar det här. Det spelar ingen roll, detta är ett forum för GTA SA och din poll har inget med det att göra... skärpning Vote: Flera gånger varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vote: flera gånger varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Massor av gånger per dag...och se nu till att nån moderator flyttar denna tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Vote: Flera gånger per dag...tyvärr Edit: Menar forumet!! Redigerad 12 maj, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Flera gånger varje dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Det kan ju komma fler nyheter varje dag Plus att mna kollar forumet lite då och då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Ganska knäpp fråga, alla gillar väl GTAsajten, jag är inne så ofta jag kan (rätt sällan alltså, men har jag chansen tar jag den). förresten, vad har det att göra med SA?? Vote: flera gånger varje dag (om man bortser från helger, för jag är i skolan när jag är ute på nätet) Redigerad 13 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 5 gånger om dan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 förresten, vad har det att göra med SA?? Jaja, jag ska tänka på det nästa gång! Är det okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 De flesta lägger sina trådar i San Andreas-avdelningen, för där "hänger mest folk och då är chansen större att folk tittar i tråden". Så säger de flesta som postar fel. Skriver man fel kanske topicen blir läst en eller två gånger mer än annars, men man blir också ökänd som en gubbe som postar fel och inte kan tänka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Besöker det rätt ofta, men försöker undvika det så ofta jag kan, för att undvika fetma, lathet, svaghet och idiotism. (Visst är jag smart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Flera gånger per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts