Xemtoth Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag installerade style xp så dum som jag var förut, men jag tog bort det ,då muppade alla mina winamp, winrar och texdokument ikoner upp sig, men det är inte det jag undrade, style xp helper som följde med tror att jag ska installera en programvara, kan jag ta bort det från enhetshanteraren utan att jag sabbar nåt i resten av systemet?? lite jobbigt när det kommer popups hela tiden om att installera ny programvara Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Jag installerade style xp så dum som jag var förut, men jag tog bort det ,då muppade alla mina winamp, winrar och texdokument ikoner upp sig, men det är inte det jag undrade, style xp helper som följde med tror att jag ska installera en programvara, kan jag ta bort det från enhetshanteraren utan att jag sabbar nåt i resten av systemet?? lite jobbigt när det kommer popups hela tiden om att installera ny programvara Bild: Högerklicka och avinstallera / ta bort? Pröva att deaktivera den, så slipper du iaf "Windows har upptäckt en ny maskinvara"-meddelandena vid varje uppstart Redigerad 12 maj, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Högerklicka och avinstallera / ta bort? Pröva att deaktivera den, så slipper du iaf "Windows har upptäckt en ny maskinvara"-meddelandena vid varje uppstart kan det inte vara skadligt för systemet att ta bort den? Redigerad 12 maj, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 kan det inte vara skadligt för systemet att ta bort den? Om inget är beroende av StyleXPHelper kommer inget hända, och jag tvivlar på det finns något som är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts