Jump to content

Style Xp Helper

Xemtoth
 Share

Recommended Posts

Jag installerade style xp så dum som jag var förut, men jag tog bort det ,då muppade alla mina winamp, winrar och texdokument ikoner upp sig, men det är inte det jag undrade, style xp helper som följde med tror att jag ska installera en programvara, kan jag ta bort det från enhetshanteraren utan att jag sabbar nåt i resten av systemet?? lite jobbigt när det kommer popups hela tiden om att installera ny programvara :lol:

Bild:

post-22-1115912321_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag installerade style xp så dum som jag var förut, men jag tog bort det ,då muppade alla mina winamp, winrar och texdokument ikoner upp sig, men det är inte det jag undrade, style xp helper som följde med tror att jag ska installera en programvara, kan jag ta bort det från enhetshanteraren utan att jag sabbar nåt i resten av systemet?? lite jobbigt när det kommer popups hela tiden om att installera ny programvara  (w00t)

Bild:

Högerklicka och avinstallera / ta bort?

Pröva att deaktivera den, så slipper du iaf "Windows har upptäckt en ny maskinvara"-meddelandena vid varje uppstart B)

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Högerklicka och avinstallera / ta bort?

Pröva att deaktivera den, så slipper du iaf "Windows har upptäckt en ny maskinvara"-meddelandena vid varje uppstart (w00t)

kan det inte vara skadligt för systemet att ta bort den?

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor