xenon Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Behöver hjälp med kotor 2 precis i början,första banan.Jag fattar inte vad jag ska göra,rakt fram finns en dörr som är sönder,försöker slå sönder den och då kommer det upp en text där det står att man måste ha ett plasma vapen,vart hittar man vapnet? (anledningen till att jag skrev i SA forumet är att nästan INGEN kollar i andra forum och att jag behöver snabbbbbb hjälp ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Man ska ändå inte posta en sån topic här, denna blir nog ändå låst eller flyttad snart... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (anledningen till att jag skrev i SA forumet är att nästan INGEN kollar i andra forum och att jag behöver snabbbbbb hjälp ) Då tror du att man svarar snabbare i San Andreas forumet, där man bara snackar San Andreas... bra tänkt grabben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Då tror du att man svarar snabbare i San Andreas forumet Ca 3 min för första svaret, och då var det inte ens till någon hjälp. Snabbare än de andra forumsdelarna? Nej tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vet nån nånstans man kan få hjälp da+? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vet nån nånstans man kan få hjälp da+? I Spel-forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 I Spel-forumet? Nej ingen som svarar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Nej ingen som svarar... Du kan bli varand för det här grabben,hmm man måste göra sin plikt *Reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Nej ingen som svarar... Du får ha lite tålamod, vänta till ikväll så får du säkert ett svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) (anledningen till att jag skrev i SA forumet är att nästan INGEN kollar i andra forum och att jag behöver snabbbbbb hjälp ) Tss...dumheter. *Låst* Redigerad 12 maj, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts