Jesper Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja någon som har nån idé om vad min sida ska handla om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Om du inte har en vision och en idé, varför göra en sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Därför jag har lust att skapa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vad är du intresserad av, gör något om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja någon som har nån idé om vad min sida ska handla om?? Gör en sida som handlar om att du har lust att skapa då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Gör en sida i stil med Jesper.nu (Länk), alltså att det finns lite av varje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Gör en sida i stil med Jesper.nu (Länk), alltså att det finns lite av varje Finns aldeles för många sånna sidor redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Finns aldeles för många sånna sidor redan Nja, kanske, men en sida där man kan köra kortspel etc. på (Poker, BlackJack, finns-i-sjön, vänd-10, Yatzy etc.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts