Jump to content

Har...

Master_sage
 Share

Recommended Posts

Master_sage skrev:
Har P-C dragit eller? -_- Undra om han kommer tillbaks! :lol: Stack också en gång,kom dock tillbaks efter 2 timmar! :lol:

Han är borta... Kolla på "Här lägger nu upp era mästerverk pojkar" topicen... jag har postat några bilder åt han där... *stolt*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

August skrev:
Han är väl antagligen borta :lol:

kände honom ej dock...

EDIT: wow, han heter också August :lol:

Varför känns du snusk-mistänkt herr August? Joinade idag... Nåja.. puss på P-C... (jag gjorde faktiskt en välanvänd avatar åt P-C så jag borde väl också ha en plats i hans hjärta? -_- )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana skrev:
Varför känns du snusk-mistänkt herr August? Joinade idag... Nåja.. puss på P-C... (jag gjorde faktiskt en välanvänd avatar åt P-C så jag borde väl också ha en plats i hans hjärta? :lol: )

Menar du att jag skulle vara P-C?

nåja, jag skulle också ha misstänkt mig om jag hade varit du -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana skrev:
Varför känns du snusk-mistänkt herr August? Joinade idag... Nåja.. puss på P-C... (jag gjorde faktiskt en välanvänd avatar åt P-C så jag borde väl också ha en plats i hans hjärta? :lol: )

Men han skrev varken tackord till mig eller dig, fastän jag gjorde en fin serie där han var med... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sikorka skrev:
Inte bästisar presis... Men vette fan... Träffade han på gtasajten... Goda vänner? Inte vet jag men jag har Hjälp han med några små saker så... :wub:

Då är det väl inte så mycke att vara ledsen över? :lol: Chatta me han på msn! :lol: Men jag förstår! -_- Sörjer med dig! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Patrik skrev:
Han är borta, men jag gissar på att han kommer tillbaks/tittar in/skriver nåt.

Händer med varje som sticker. (w00t)

Han sa att han skulle skapa en ny användare om ca ett halv år... Utan att tala om vad den heter... Bara till sina bästa polare förstårs... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...