Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har P-C dragit eller? Undra om han kommer tillbaks! Stack också en gång,kom dock tillbaks efter 2 timmar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27661&hl= Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har P-C dragit eller? Undra om han kommer tillbaks! Stack också en gång,kom dock tillbaks efter 2 timmar! Han är borta... Kolla på "Här lägger nu upp era mästerverk pojkar" topicen... jag har postat några bilder åt han där... *stolt* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
August Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Han är väl antagligen borta kände honom ej dock... EDIT: wow, han heter också August Redigerad 12 maj, 2005 av August Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Han är väl antagligen borta kände honom ej dock... EDIT: wow, han heter också August Varför känns du snusk-mistänkt herr August? Joinade idag... Nåja.. puss på P-C... (jag gjorde faktiskt en välanvänd avatar åt P-C så jag borde väl också ha en plats i hans hjärta? ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
August Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Varför känns du snusk-mistänkt herr August? Joinade idag... Nåja.. puss på P-C... (jag gjorde faktiskt en välanvänd avatar åt P-C så jag borde väl också ha en plats i hans hjärta? ) Menar du att jag skulle vara P-C? nåja, jag skulle också ha misstänkt mig om jag hade varit du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Varför känns du snusk-mistänkt herr August? Joinade idag... Nåja.. puss på P-C... (jag gjorde faktiskt en välanvänd avatar åt P-C så jag borde väl också ha en plats i hans hjärta? ) Men han skrev varken tackord till mig eller dig, fastän jag gjorde en fin serie där han var med... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Sikorka: Jag uppskattar dina försök att hålla mig kvar. Du är en trevlig kille men jag hör inte hemma här. Puss på dig! Jag försökte hålla han kvar men han sa att hans tid var över för tillfället här... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Men han skrev varken tackord till mig eller dig, fastän jag gjorde en fin serie där han var med... Men han tackade TIJA! Ibland känns världen upp-och-ner-vänd *Skojar, Tija, slå mig inte * Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag försökte hålla han kvar men han sa att hans tid var över för tillfället här... Är ni bästisar eller? Har ni träffats IRL? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Är ni bästisar eller? Har ni träffats IRL? Inte bästisar presis... Men vette fan... Träffade han på gtasajten... Goda vänner? Inte vet jag men jag har Hjälp han med några små saker så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Inte bästisar presis... Men vette fan... Träffade han på gtasajten... Goda vänner? Inte vet jag men jag har Hjälp han med några små saker så... Då är det väl inte så mycke att vara ledsen över? Chatta me han på msn! Men jag förstår! Sörjer med dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Han är borta, men jag gissar på att han kommer tillbaks/tittar in/skriver nåt. Händer med varje som sticker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Han är borta, men jag gissar på att han kommer tillbaks/tittar in/skriver nåt. Händer med varje som sticker. Han sa att han skulle skapa en ny användare om ca ett halv år... Utan att tala om vad den heter... Bara till sina bästa polare förstårs... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja, det kom som en överraskning att han sa nåt till mig, men glad blev man ju... Att han gillar mig. Kommer sakna honom... :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 August är säkert P-C Hoppas det iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Denna topic tar priset för bästa namn! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts