Stoffe Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Idag när jag spelade VC så körde en kille skitfort förbi i sin Sentinel XS, och jag tog upp jakten på han med min Cheetah, då stoppade jag honom, jag hade krockat med honom och jag drog ut honom och dödade honom, men när jag gick in i bilen så såg det ut som om den inte hade nån dörr, men när jag gick in så såg det ut som om han öppnade dörren fast där inte var någon, men när jag boxade på "dörren" så ploppade det plötsligt fram en dörr!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 *antecknar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Idag när jag spelade VC så körde en kille skitfort förbi i sin Sentinel XS, och jag tog upp jakten på han med min Cheetah, då stoppade jag honom, jag hade krockat med honom och jag drog ut honom och dödade honom, men när jag gick in i bilen så såg det ut som om den inte hade nån dörr, men när jag gick in så såg det ut som om han öppnade dörren fast där inte var någon, men när jag boxade på "dörren" så ploppade det plötsligt fram en dörr!! intresseklubben antecknar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 hänt för mig också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Idag när jag spelade VC så körde en kille skitfort förbi i sin Sentinel XS, och jag tog upp jakten på han med min Cheetah, då stoppade jag honom, jag hade krockat med honom och jag drog ut honom och dödade honom, men när jag gick in i bilen så såg det ut som om den inte hade nån dörr, men när jag gick in så såg det ut som om han öppnade dörren fast där inte var någon, men när jag boxade på "dörren" så ploppade det plötsligt fram en dörr!! Vem har inte varit med om det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Vem har inte varit med om det?! Alla, men det kvittar väl tills nån postar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Vem har inte varit med om det?! Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts