darkjak Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Den här topicen är till för att skriva dumma inlägg du läst nånstans på GTA-sajten, eller nån annan GTA-sida. Den här fick jag som ett PM. (Den andra quoten är mitt svar!) vadå camera eller vieq?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hadde inte det här passat bättre i Allmänt, och inte Allmänt GTA- snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Den här topicen är till för att skriva dumma inlägg du läst nånstans på GTA-sajten, eller nån annan GTA-sida. Den här fick jag som ett PM. (Den andra quoten är mitt svar!) Djäkla noob!!! Gå in í buttonconfig o leta upp camera eller view! Skicka ett sånt här skitmeddelande igen o du får stryk! vadå camera eller vieq?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Den här topicen är till för att skriva dumma inlägg du läst nånstans på GTA-sajten, eller nån annan GTA-sida. Den här fick jag som ett PM. (Den andra quoten är mitt svar!) Djäkla noob!!! Gå in í buttonconfig o leta upp camera eller view! Skicka ett sånt här skitmeddelande igen o du får stryk! vadå camera eller vieq?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hmm, efter en stunds letande fann jag detta. Jocken ger mig en varning, minns inte datum eller så... lite småkul var det väl, i alla fall? Jocken - Otroligt onödig moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hmm, efter en stunds letande fann jag detta. Jocken ger mig en varning, minns inte datum eller så... lite småkul var det väl, i alla fall? Han passar verkligen inte som MOD, han borde bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag såg dig i skolan idag.. Läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Är inte PM ett "perssonligt meddelande"? hemligt eller privat asså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Den här topicen är till för att skriva dumma inlägg du läst nånstans på GTA-sajten, eller nån annan GTA-sida. Den här fick jag som ett PM. (Den andra quoten är mitt svar!) Djäkla noob!!! Gå in í buttonconfig o leta upp camera eller view! Skicka ett sånt här skitmeddelande igen o du får stryk! vadå camera eller vieq?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Den här topicen är till för att skriva dumma inlägg du läst nånstans på GTA-sajten, eller nån annan GTA-sida. Den här fick jag som ett PM. (Den andra quoten är mitt svar!) Djäkla noob!!! Gå in í buttonconfig o leta upp camera eller view! Skicka ett sånt här skitmeddelande igen o du får stryk! vadå camera eller vieq?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 vadå camera eller vieq?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Här har jag lite oldschool varningar... yeah Du har fått en varning på grund av spam. SSL, jag har sett i flera trådar att du skriver dåligt med många svordommar. Att du skriver "f*n" istället för "fan" gör ingen skillnad. Var snäll och sluta skriva så, annars tvingas jag dra in din posträttighet. Fy vad cool jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Green Goblin: *CLOSED*Mr.M: Sorry du har inte rettigheter att stänga trådar det trodde jag du visste. Men men du kan raportera om du vill ha den stängd! Det tyckte jag var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 BigBear har den skönaste kommentaren då han hade problem med msn messenger... Då sa han någonting liknande det här: Jag startar messenger och loggar in sen ser jag mina kontakter och sen hänger sig de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 vadå camera eller vieq?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Om *viss person* inte är cp så vem är det då? Svaret var: Det är du såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Wee första gången ån skriver om mig! Kommer ni ihåg denna polen av the-copy? Använder du dämpningspapper då du skiter? Ja, varje gång! [ 2 ] [10.00%] Ja, då jag kommer ihåg det [ 2 ] [10.00%] Ja, då jag känner: Nu jävlar är det diarré/stor skit [ 1 ] [5.00%] Nej, vad fan är det? [ 12 ] [60.00%] Nej, jag gillar att få skit på skinkorna, man lukar så lustigt efter det [ 1 ] [5.00%] Nej, aldrig [ 2 ] [10.00%] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Fy vad cool jag är .vem skrev det?? har nog ingen rolig PM komentar. kanske när SSL kallade mig skum vi PM. har inget roligare än så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Wee första gången ån skriver om mig! Kommer ni ihåg denna polen av the-copy? Använder du dämpningspapper då du skiter? Ja, varje gång! [ 2 ] [10.00%] Ja, då jag kommer ihåg det [ 2 ] [10.00%] Ja, då jag känner: Nu jävlar är det diarré/stor skit [ 1 ] [5.00%] Nej, vad fan är det? [ 12 ] [60.00%] Nej, jag gillar att få skit på skinkorna, man lukar så lustigt efter det [ 1 ] [5.00%] Nej, aldrig [ 2 ] [10.00%] Hahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Wee första gången ån skriver om mig! Kommer ni ihåg denna polen av the-copy? Använder du dämpningspapper då du skiter? Ja, varje gång! [ 2 ] [10.00%] Ja, då jag kommer ihåg det [ 2 ] [10.00%] Ja, då jag känner: Nu jävlar är det diarré/stor skit [ 1 ] [5.00%] Nej, vad fan är det? [ 12 ] [60.00%] Nej, jag gillar att få skit på skinkorna, man lukar så lustigt efter det [ 1 ] [5.00%] Nej, aldrig [ 2 ] [10.00%] Tahaha den var ju en äkta goding! (Akta er från att säga att ni drar på toa åt honom på msn för då plockar han fram dämpningspapieren direkt!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts