Jump to content

NYTT MSN VIRUS!

Gäst
 Share

Recommended Posts

Vad är det för sjuka människor som gör såna riktigt elaka virus? Jaja, det känns ju ändå ganska lungt... Så länge man inte trycker på konstiga engelska länkar så är man säker.. Och vem fan gör det? Korkade norrmän...

Har du bevis för att dom e korkade eller? har flera norrmän på MSN och dom vekar ganska lika oss svenska!

Säger du korkade norrmänn säger jag korkade svenskar med isf....

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för sjuka människor som gör såna riktigt elaka virus? Jaja, det känns ju ändå ganska lungt... Så länge man inte trycker på konstiga engelska länkar så är man säker.. Och vem fan gör det? Korkade norrmän...

Det hade varit en annan sak om virusskaparna faktiskt tjänade pengar på påhitten, men de går ju utan vinst. Tror vi. Norton och F-Secure har förmodligen värsta feta dealen med någon polack som sitter och kodar trojaner i en stuga på ett berg. De som tjänar pengar på det, ligger bakom det... Please believe!

EB - Rating pending

EDIT: Ska ni bråka om Norrmäns dumhet, gör det via PM...

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hade varit en annan sak om virusskaparna faktiskt tjänade pengar på påhitten, men de går ju utan vinst. Tror vi. Norton och F-Secure har förmodligen värsta feta dealen med någon polack som sitter och kodar trojaner i en stuga på ett berg. De som tjänar pengar på det, ligger bakom det... Please believe!

EB - Rating pending

EDIT: Ska ni bråka om Norrmäns dumhet, gör det via PM...

Haha jaevlar polacker i stugor på ett berg? :lol:

Mafia king du har från och med nu en helig plats i mitt hjärta. Du måste verkligen vara hungrig efter konflikter då du börjar gnälla som en våldtagen bäver för ett skämt. För guds skull. Och snälla svara inte på detta för då blir jag arg på riktigt.

Jag har förresten nästan ingen möjlighet att vara inne på MSN längre, så jag känner mig säker..

Jacker- hmm.. Tror att man får ett mail med rubriken Rofl- is that you?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var alltså en länk som skickades? Och inget händer om man inte trycker på länken? :lol:

EDIT: Särskrivning på "FITT SYRRA", det ska vara "FITTSYRRA". Nu står det ungefär att du är en fitta med en syrra som också är en fitta. -_-

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick en sån länk igår på MSN..klickade på den eftersom jag inte visste vad det var..började fundera sen över vad det var och då dök det upp att ett virus hade rensats :lol:.

Det var en länk som man kunde tro handlade om nån betygsättning över din avatar på MSN.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så länge man uppdaterar sitt antivirusskydd så är det lugnt ju...

Den som är så dum som har en dator kopplad till nätet utan skydd får la skylla sig själv... (w00t)

Så sant!..

Har min dator och mina serverar igång dygnet runt med en hårdvaru brandvägg samt 1 antivirus (Nod32) och några anti-spyware program..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor