Gäst Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Läs hela artikeln om det nya MSN Viruset här! Klicka inte på nån länk d'r det står rofl, is that you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag har ett tillägg på "Så skyddar du dig mot virus när du chattar:" Var inte dum i huvudet och klicka inte på länkar som skickas... Somsagt, det mest effektiva skyddet mot virus är att aldrig ta emot dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Nu får man iaf reda på vilka som är idioter på sin lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vad är det för sjuka människor som gör såna riktigt elaka virus? Jaja, det känns ju ändå ganska lungt... Så länge man inte trycker på konstiga engelska länkar så är man säker.. Och vem fan gör det? Korkade norrmän... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag fattar inte. Skickas det som en fil eller en länk? http://www.expressen.se/index.jsp?a=283391 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Vad är det för sjuka människor som gör såna riktigt elaka virus? Jaja, det känns ju ändå ganska lungt... Så länge man inte trycker på konstiga engelska länkar så är man säker.. Och vem fan gör det? Korkade norrmän... Har du bevis för att dom e korkade eller? har flera norrmän på MSN och dom vekar ganska lika oss svenska! Säger du korkade norrmänn säger jag korkade svenskar med isf.... Redigerad 12 maj, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Vad är det för sjuka människor som gör såna riktigt elaka virus? Jaja, det känns ju ändå ganska lungt... Så länge man inte trycker på konstiga engelska länkar så är man säker.. Och vem fan gör det? Korkade norrmän... Det hade varit en annan sak om virusskaparna faktiskt tjänade pengar på påhitten, men de går ju utan vinst. Tror vi. Norton och F-Secure har förmodligen värsta feta dealen med någon polack som sitter och kodar trojaner i en stuga på ett berg. De som tjänar pengar på det, ligger bakom det... Please believe! EB - Rating pending EDIT: Ska ni bråka om Norrmäns dumhet, gör det via PM... Redigerad 12 maj, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Det finns korkade norrmän likväl som det finns korkade svenskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Det hade varit en annan sak om virusskaparna faktiskt tjänade pengar på påhitten, men de går ju utan vinst. Tror vi. Norton och F-Secure har förmodligen värsta feta dealen med någon polack som sitter och kodar trojaner i en stuga på ett berg. De som tjänar pengar på det, ligger bakom det... Please believe! EB - Rating pending EDIT: Ska ni bråka om Norrmäns dumhet, gör det via PM... Haha jaevlar polacker i stugor på ett berg? Mafia king du har från och med nu en helig plats i mitt hjärta. Du måste verkligen vara hungrig efter konflikter då du börjar gnälla som en våldtagen bäver för ett skämt. För guds skull. Och snälla svara inte på detta för då blir jag arg på riktigt. Jag har förresten nästan ingen möjlighet att vara inne på MSN längre, så jag känner mig säker.. Jacker- hmm.. Tror att man får ett mail med rubriken Rofl- is that you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 MIN FITT SYRRA TRÖCK PÅ DEN LÄNKEN fast inget har hänt med datan.. än.. när nåt gör de.. går ja ner o slår till hon allt ja kan på käften o säger åt hon o köpa en ny dator för 10 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Det var alltså en länk som skickades? Och inget händer om man inte trycker på länken? EDIT: Särskrivning på "FITT SYRRA", det ska vara "FITTSYRRA". Nu står det ungefär att du är en fitta med en syrra som också är en fitta. Redigerad 12 maj, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Så länge man uppdaterar sitt antivirusskydd så är det lugnt ju... Den som är så dum som har en dator kopplad till nätet utan skydd får la skylla sig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Fick en sån länk igår på MSN..klickade på den eftersom jag inte visste vad det var..började fundera sen över vad det var och då dök det upp att ett virus hade rensats . Det var en länk som man kunde tro handlade om nån betygsättning över din avatar på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Så länge man uppdaterar sitt antivirusskydd så är det lugnt ju... Den som är så dum som har en dator kopplad till nätet utan skydd får la skylla sig själv... Så sant!.. Har min dator och mina serverar igång dygnet runt med en hårdvaru brandvägg samt 1 antivirus (Nod32) och några anti-spyware program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ok, så jag är dum som varken har antivirus eller brandvägg? Ska iofs installera Kaspersky igen om ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 MIN FITT SYRRA TRÖCK PÅ DEN LÄNKEN fast inget har hänt med datan.. än.. när nåt gör de.. går ja ner o slår till hon allt ja kan på käften o säger åt hon o köpa en ny dator för 10 000 Japp, "din syrra" tryckte på länken va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Så länge man uppdaterar sitt antivirusskydd så är det lugnt ju... Den som är så dum som har en dator kopplad till nätet utan skydd får la skylla sig själv... Jag körde utan viruskydd/Brandvägg i ungefär 2 och ett halvt år och inget hände Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 MIN FITT SYRRA TRÖCK PÅ DEN LÄNKEN fast inget har hänt med datan.. än.. när nåt gör de.. går ja ner o slår till hon allt ja kan på käften o säger åt hon o köpa en ny dator för 10 000 Den mannen som slår en flicka/kvinna är ingen man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 MIN FITT SYRRA TRÖCK PÅ DEN LÄNKEN WOW. ECKTA L33T!! *får orgasm* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hatar hackers! Dom är onda, dom har inga känslor! Om jag skulle få tag i en skulle jag bryta nacken på han! Dom gör det dessutom bara för att ha lite kul för stunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts