xstreem Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ehm..."ypu" guys? Fan! (:!!! Ska vara YOU! Orkar inte ändra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Fan! (:!!! Ska vara YOU! Orkar inte ändra! Jag tror vi alla förstår, men... det är fult! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 @ xstreem: Visa bidragen till tävlingen nudå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 @ xstreem: Visa bidragen till tävlingen nudå! Behöver EN till tävlande innan jag startar pollen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vår trevlige, lille statsminister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Bara gjorde en liten söt varelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Bara gjorde en liten söt varelse Dom små liven. Nä... Xstreem, starta tävlingen! Tror ingen fler kommer vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 För er som inte vet så är tävlingen igång ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Dubbelpost! Dante (Gubben i min signatur): http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/spdante.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Dubbelpost! Dante (Gubben i min signatur): http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/spdante.PNG Dante måste ha hört det innan, låt mig gissa Dante från Devil May Cry eller? EDED: fick lite tråkit och gjorde denna, jag på morgonen innan jag har fått mitt kaffe EDET: vetefan vad som hände med färgen Redigerad 17 maj, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Humm Stell du ser väl vem det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Marilyn Monroe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Marilyn Monroe? Hehe japp.. Lite likt måste det ju vara då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Marilyn Monroe hade hemskt fula fötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Marilyn Monroe hade hemskt fula fötter. Nigga, whut? Är du fotfetischist? Marilyn Monroe hade kunnat ha reptilfötter med decimeterlånga klor for all I care... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Sammanfattning av tävlingen! Första plats blev Ebeetos Snoop Dogg med 18 röster! Andra platsen gick till Emo och hans Naken Janne Och på tredje plats kom Pottzork med sin Göran Persson Övriga platser Patrik, Ozzy Osbourne, 10 röster Corleone, Naked Snake, 3 röster dibel, Suge Knight, 3 röster Gunde5, Jack (Lost), 4 röster Mr. M, Joey Ramone, 4 röster Kalan, Adolf Hitler, 10 röster Tackleberry, Halle Berry, 10 röster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Krattis Ib-ih-tew. Disco! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Grattis EB2. Jag röstade på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Sammanfattning av tävlingen! Första plats blev Ebeetos Snoop Dogg med 18 röster! Andra platsen gick till Emo och hans Naken Janne Och på tredje plats kom Pottzork med sin Göran Persson Övriga platser Patrik, Ozzy Osbourne, 10 röster Corleone, Naked Snake, 3 röster dibel, Suge Knight, 3 röster Gunde5, Jack (Lost), 4 röster Mr. M, Joey Ramone, 4 röster Kalan, Adolf Hitler, 10 röster Tackleberry, Halle Berry, 10 röster Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts