Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hur länge då? 3 sekunder? Lyssna vad vigge säger ffs. Nån minut. Tillräckligt iaf. Den åkte ner till hundra, inge mer innan den var klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Stabilt i 100kb/s med 0.5 Mbit. Bor du typ i telestationen? Nepp, men det är något korkat med mitt modem. Morsans modem tankar man 4kb/s med ungefär. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Nepp, men det är något korkat med mitt modem. Morsans modem tankar man 4kb/s med ungefär. :S Det är för att hon har ett 56K modem och du ett bredbandsmodem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det är för att hon har ett 56K modem och du ett bredbandsmodem? Nepp, exakt lika modem, båda leverarade från tele2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Nepp, men det är något korkat med mitt modem. Morsans modem tankar man 4kb/s med ungefär. :S Det har inget med Modemet att göra.. Oavsett modem så stryper din ISP din lina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts