Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 , sen brukar jag som en annan sa, hålla på och peta på min cpkatt tills den bögdampar. Jo men min katt blir sur på mig en vecka m jag gör så... han tar så hårt på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag brukar... tja, jag gör inte så mycket galet... Blir bara galet insnöad på saker hela tiden... Olika hela tiden med... Men nu tror jag att jag har hittat min grej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Ok, jag har gjort lite galna saker, har film på 2 stycken "galna" saker, en då ja låten en polare sparka mig i magen å en då ja stagedivar från en trappa ner på golvet å sen hoppar samma polare ,som sparakade mig i magen, på mig å vi börjar "slåss". Jag lät samma polare slå av en rätt tjock gren i ryggen på mig, de smärtade fruktansvärt. Jag har sprunit i full fart å hoppat in i träd, så att armarna och bena far fram men kroppen sitter fast i trädet, typ. Har gjort massa andra galna och almänt dumma saker. Gjort en dropkick inomhus på en vägg så jag sen slog sönder mig på golvet då ja landade, obsevera stengolv. Hoppat ner från diverse höga saker å på de sättet typ förstört mina knän mer saker också som ja inte kommer på nu Redigerad 12 maj, 2005 av Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Då skulle du kunna berätta för mig vad ett cykeltak är? Kanske har förklarat lite slarvigt för dig! Du vet att man kan ställa cyklar i cykelställ va? Sedan är det lite tak ovanför cykelstället så att inte cyklarna ska bli blöta när det regnar. Förstår du nu? Och detta är på en skola så det är ganska stort utrymme att cykla på uppe på taket! Måste slänga upp cykeln varje gång jag ska cykla där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Kanske har förklarat lite slarvigt för dig! Du vet att man kan ställa cyklar i cykelställ va? Sedan är det lite tak ovanför cykelstället så att inte cyklarna ska bli blöta när det regnar. Förstår du nu? Och detta är på en skola så det är ganska stort utrymme att cykla på uppe på taket! Måste slänga upp cykeln varje gång jag ska cykla där! Jahaja, såna har ja droppat från Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) När min film blir klar kanske jag kan lägga upp den här. Ska först tänka efter innan jag fortsätter med den, har funderat på att gå balansgång på ett broräcke. Spränger krut i handen, skriker fult. http://rapidshare.de/files/1720924/PIC00351.AVI.html Redigerad 12 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ni vet sånna där tjut och knallraketer? mina polare sa att jag skulle hålla i den tills den flög i väg....men efter som jag höll i den så flög den inte iväg....fick ett brännsår över halva handen(konstigt nog, av en sån raket)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag brukar... tja, jag gör inte så mycket galet... Blir bara galet insnöad på saker hela tiden... Olika hela tiden med... Men nu tror jag att jag har hittat min grej... Anders och måns? dubbelpost... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Anders och måns? dubbelpost... Hur kunde du gissa?! Men, ja... That's the sad truth... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Den här filmen då jag spränga! http://rapidshare.de/files/1720924/PIC00351.AVI.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Hoppas alla fattat att man inte behöver göra illa sig för att vara galen. Och det är inte galet att vara äcklig. Kanske ska filma när jag gör framåtvolt i min soffa? Från golet till soffan. Redigerad 12 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Man kan göra illa sig av att göra en framåtvolt från golvet till soffan också! Känner en som bröt nacken så! Sedan brukar jag va hos min "kompis" där jag slänger mig ner från deras hustak ner på deras jumbo-studsmatta! OBS att det är 5m ner från deras hustak! Är det crazy?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Man kan göra illa sig av att göra en framåtvolt från golvet till soffan också! Känner en som bröt nacken så! Sedan brukar jag va hos min "kompis" där jag slänger mig ner från deras hustak ner på deras jumbo-studsmatta! OBS att det är 5m ner från deras hustak! Är det crazy?? Japp det är det, Ja man kan. Men jag menar att man inte behöver göra sig illa med vilje. Som typ Cyper eller vem som nu sprängde smällare i handen. ^^ Thats my point. Någon som är sugen på att höra min knarkversion av Ödet var min väg? Totaly offtopic men. Jaja adda mig isf. Come on more crazy peeps till folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Finns mycket galet folk här. Försöker ni ta livet av er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Finns mycket galet folk här. Försöker ni ta livet av er? Inte riktigt.. Synd bara att jag inte har någon kamera så jag kan filma en bakåtvolt från gungan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Inte särskilt galet men underhållande : När jag är i malmköping så brukar man ligga i kartonger och tigga pengar. Alla tar omvägar för att inte gå förbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ehm...cyklat nerför en brant skogsbacke med en cykel som saknade broms. Slutade med att jag cyklade in i ett träd och fög över styret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Skärde sår i benet å täppte igen med tandkräm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag brukar nog göra mycket "galet" men kommer inte på något just nu. Återkommer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Ehm...cyklat nerför en brant skogsbacke med en cykel som saknade broms. Slutade med att jag cyklade in i ett träd och fög över styret. Woho Woho Woho. Ett stavfel ett klantfel Woho Woho Funnylin klantade sig. Detta ser man inte ofta "..in i ett träd och fög över styret. EDIT: Glömde säga att det var jävligt galet Redigerad 13 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts