FoxtroT Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Hmm.. brukar köra "Jackass" med cykeln den har varit inne på reparation typ 7gr har fem filmer på datorn men lägger upp dom senare! B.l.a. när vi spang igenom en ko-hage som det var en tjur i fatta att vi blev jagade tjuren var typ 3m ifrån oss när vi sprang in i elstängslet fick ont som fan av staketet lägger up filmen sen.. Redigerad 12 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag kan svälja en varmkorv(Dennis korv) hel. Brukar äckla en del när jag trycker ner den i halsen. Jag kan dricka upp en 33cl dricka på 2sekunder. Öppnar strupen och låter det rinna ner utan att svälja. (Mycket bra om man har drickar tävling på fester. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag kan svälja en varmkorv(Dennis korv) hel. Brukar äckla en del när jag trycker ner den i halsen. Jag kan dricka upp en 33cl dricka på 2sekunder. Öppnar strupen och låter det rinna ner utan att svälja. (Mycket bra om man har drickar tävling på fester. ) Haha en hel korv! va tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Just det ja... Jag har ätit en halv... Mojs med chilisåsen i McDonalds... Utan nåt till... Det va skoj . Vill äta en hel nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag klarade av att äta en hel Happy Meal på McDonald's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag klarade av att äta en hel Happy Meal på McDonald's Oh shit! hur klara du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Oh shit! hur klara du det? Haha, vetefan Jag vart så förvånad alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Haha, vetefan Jag vart så förvånad alltså. Mm själv orkar man bara äta ungefär sju pommes frites haha, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Mm själv orkar man bara äta ungefär sju pommes frites haha, Hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Cykeltak? Du läste rätt! Dessutom är det typ lite 20cm mellanrum mellan taken! En gång fastnade jag med cykelhjulet i ett mellanrum! Hoppar med cykeln när mellanrummen kommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hoppat ner från ett hus och brytit foten, det var inte kul, och inte galet, det var därimot idioti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hmm, brukar göra en del störda saker... PÅ syslöjden piercar man sig ju lätt i händerna! Huden ovanför är rätt seg, men om man håller på ett tag så går det. (´Nu menar jag inte fjollpierca sig lite löst i någon millimeter hud utan IN i huden, så det börjar blöda. Det är skönt på något sätt, tycker om bultandet) Sen så bruklar jag springa så fort jag kan med huvudet först i olika dörrar i skolan, för det låter så högt! (Det låter mycket mer med huvudet än med andra delar av kroppen!) En gång bad jag en av mina kompisar att smälla till mig på käften så hårt han kunde för jag ville veta hur det kändes! Gick balansgång på ett järnräcke när jag halkade och, ja... ni förstår... Brukar sitta och peta på min katt tills hon får hyperdamp och klöser sig fast på handen. Då har man en arbetshandske om man ska rensa avloppet. Dessutom är den varm. Sen har man ju gjort lite smått och gott, men det är inte lika intressant somovanstående. Dessutom är jag lat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Hmm, brukar göra en del störda saker... PÅ syslöjden piercar man sig ju lätt i händerna! Huden ovanför är rätt seg, men om man håller på ett tag så går det. (´Nu menar jag inte fjollpierca sig lite löst i någon millimeter hud utan IN i huden, så det börjar blöda. Det är skönt på något sätt, tycker om bultandet) Sen så bruklar jag springa så fort jag kan med huvudet först i olika dörrar i skolan, för det låter så högt! (Det låter mycket mer med huvudet än med andra delar av kroppen!) En gång bad jag en av mina kompisar att smälla till mig på käften så hårt han kunde för jag ville veta hur det kändes! Gick balansgång på ett järnräcke när jag halkade och, ja... ni förstår... Brukar sitta och peta på min katt tills hon får hyperdamp och klöser sig fast på handen. Då har man en arbetshandske om man ska rensa avloppet. Dessutom är den varm. Sen har man ju gjort lite smått och gott, men det är inte lika intressant somovanstående. Dessutom är jag lat.. Du har lite svårt att få vänner, eller? Orka skära/sticka sig så man blöder, jävla gothare... Redigerad 12 maj, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) * * Redigerad 12 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 @alla: Det vore roligt med lite filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Du har lite svårt att få vänner, eller? Orka skära/sticka sig så man blöder, jävla gothare... Nejdå, alla älskar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Du läste rätt! Dessutom är det typ lite 20cm mellanrum mellan taken! En gång fastnade jag med cykelhjulet i ett mellanrum! Hoppar med cykeln när mellanrummen kommar! Då skulle du kunna berätta för mig vad ett cykeltak är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Då skulle du kunna berätta för mig vad ett cykeltak är? Taket till den platsen där du ställer din cykel, skulle jag misstänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 En raket har pangat i min hand. Owie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Brukar köra nålar igenom örat och sånt (är inte piercad), sen brukar jag som en annan sa, hålla på och peta på min cpkatt tills den bögdampar. en annan kul sak är bomba röv, man är typ 4 st, en står vid en vägg med ryggen mot kompisarna. dom andra står en halv meter ifrån och skjuuter en stenhårt pumpad fotboll rakt i arslet på en. tända eld på sina fisar kan vara kul ibland, och släcka tändstickor i munnen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts