Jump to content

The Crazy topic.

VickeX
 Share

Recommended Posts

<Hej.

Ja. Här hadde jag tänkt att vi kunde prata om galna saker vi kan göra. Lägga upp bilder/filmer när vi gör någonting galet.

Jag brukar göra bakåtvolter från gungorna. Det är ett exempel. Men bara för det betyder det inte att jag inte brukar göra det, Det är kul. Lägger kanske upp bild sen.

Come on. Let's Rock

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag brukar göra bakåtvolter från gungorna. Det är ett exempel. Men bara för det betyder det inte att jag inte brukar göra det, Det är kul. Lägger kanske upp bild sen.

Joo, det brukar jag med göra... Inget farligt :wub:

Annars brukar jag och min (ännu mer crazy) kompis hoppa mellan halklena träd 3 meter upp i luften så att de går av... :P

En annan ska är att vi brukar cykla rakt ner i vattnet på sommaren och på vinterna åker vi pulka i alla backa vi hittar, Även de megabranta med fullt av träd i ;P

Har en film på pulkaåkandet och på cykel badandet ;)

Dock har jag ingenstans att lägga upp, om inte ni vet nån bra sida med runt 50 MB?

Jag har tappat en smällare innanför byxorna! 

Vi brukar också smälla myrstackar(e) med smällarem dock inte lika mycket nu när resurserna är begränsade (det tillverkas inga smällare i Sverige längre) :P

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör två olika saker jag vet inte vad som räknas... Men i 6an eller 7an så hade vi tråkigt på en rast i klassrummet så jag satt och rullade runt på kontorsstol som läraren hade. Och sen så frågade jag om någon kunde knuffa runt mig lite, det kunde någon. Sen så ställde vi lite stolar framför... Någon (jag nämner inga namn då Joakim, Johan och resten av dom som hjälpte till kanske inte vill det.) sprang framåt släppte jag tar smällen som är likamed ett stolsben i magen, blåmärken på knäna och armbågarna... (Som jag märkte senare på kvällen) Så fortsatte vi. Det var väldigt skoj.

Nummer två då. Jag kan böja min tumme bakåt... Liksom väldigt bakåt... Eller nåt... Alla äcklas av det. Jag fattar inte vad som är så äckligt med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gjort en galen sak, att cykla ner för en slalombacke

när gräset var blött. :P

Bra. Mer knäppgökar till människor.

:P

Jag och min kompis kom under dessa årstider -4 på ett nytt trick till gungorna.

Gungan var blöt och hal och min kompis gungade på den stående.

Sen halkade benen av och gungan flög i en gämn cirkel över han.

Sen visade jag han typ hur man gör. Och sen visade han mig.

- "Typ såhär?"

Och det var då den första FLOPPEN kom.

Vi brukar säga när vi gungar. Ska vi floppa?

Jo. Man står upp ocg gungar och när man är där framme med tillräckligt hög fart skjuter man iväg gungan upp över stången på gungställningen. Och så håller man i ca 1½ sek efter att skjute iväg den....

Lacken på ställningen är förstör ovanför alla 4 gungor som finns.

Vi har floppat bort den :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm..nåt galet.. :P På andra sidan gatan hos mig finns det ett litet rött gulligt lekhus,som och en kompis brukar gå och ha sönder saker i! :P Slår sönder stolar,tallrikar,bord och lite andra saker. ;P Sedan brukar jag ibland slänga mig ut genom balkongen i världens fart! :P Som tur är e det bara 1,5 m ner! ;)

Stänga av ventilationerna på skoltaket! ;P ´Cykla me min lilla bmx på cykeltak! :wub: Några saker till...men dem kommer en annan gång! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan brukar jag ibland slänga mig ut genom balkongen i världens fart! ;P Som tur är e det bara 1,5 m ner! :P

Cykla me min lilla bmx på cykeltak!

Plockar ut det jag tycker passar in här ^^

Sedan brukar jag ibland slänga mig ut genom balkongen i världens fart! ;) Som tur är e det bara 1,5 m ner! :P

Cykla me min lilla bmx på cykeltak!

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm..nåt galet.. :P På andra sidan gatan hos mig finns det ett litet rött gulligt lekhus,som och en kompis brukar gå och ha sönder saker i! ;P Slår sönder stolar,tallrikar,bord och lite andra saker. ;) Sedan brukar jag ibland slänga mig ut genom balkongen i världens fart! :P Som tur är e det bara 1,5 m ner! B)

Stänga av ventilationerna på skoltaket! :P ´Cykla me min lilla bmx på cykeltak! :wub: Några saker till...men dem kommer en annan gång! ;P

Cykeltak? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor