Tija Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Det är för att alla är gamlingar eller livsnjutare som skiter i faror. Dessutom, kanske var det Jonas Gardell du tänkte på? Det är stor skillnad mellan att vara nästan rolig och att faktiskt vara det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 De bästa komikerna jag hört, Jonas Gardell (Var på hans show i Göteborg, skoj) och Eddie Izzard, har en benägenhet att prata väldigt sluddrigt. Jag stör mig på det, det är så många skämt man går miste om då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 För övrigt ska ni se Norm Macdonald (kommer inte ihåg vad showen heter dock). Men den har extremt rolig bit där han skojar om folk som hör röster i huvudet. Då är det något som säger till honom att han ska döda hela sin familj, han gör det och släpar med sig huvudena i en plastsäck. Rösten i "huvudet" hoppar fram och säger "Hey it's me, Bob". Man måste se det... One Night Stand heter den. Boyahed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts