Ace Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ja, jag letar efter namnet på en utlänsk komiker som brukar driva om utläningar m.m Svag beskivning, jag vet men har bara hört honom någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ali hussein? Özz Nûjen? dom är invandrare och driver om sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ali hussein? Özz Nûjen? dom är invandrare och driver om sig själva. Ali var invandrare, han dog i en bil olycka med buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Ali hussein? Özz Nûjen? dom är invandrare och driver om sig själva. Japp det var Ali hussein jag menade TACK! Ali var invandrare, han dog i en bil olycka med buss. :'( Redigerad 11 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Opps... Inget. Redigerad 11 maj, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ali var invandrare, han dog i en bil olycka med buss. Hur fan dör man i en BIL olycka med BUSS??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hur fan dör man i en BIL olycka med BUSS??? Han krockade med en bil i en buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Ali hussein? Awww Lasse Lindroth :'( Redigerad 11 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Awww Lasse Lindroth :'( Bland dom bästa standup-komikerna jag har hört :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Bland dom bästa standup-komikerna jag har hört :'( Har du hört Eddie Izzard eller Pablo Fransisco, då De tycker jag iallafall är roliga. Redigerad 12 maj, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Eddie Izzard är grym! SVT sände någon show med honom för nästan ett år sedan. Fan vad kul det var! Napoeleon säger "Jag har en idé!" och försöker ta över världen. "Nej, det var en dålig idé!". Hitler säger "Jag har en bättre idé! Åh, nej, det var samma idé!". Det låter skittrkigt nu, men när man såg honom skutta runt på scenen... Nästan roligare än det roligaste Anders och Måns-avsnittet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Eddie Izzard är grym! SVT sände någon show med honom för nästan ett år sedan. Fan vad kul det var! Napoeleon säger "Jag har en idé!" och försöker ta över världen. "Nej, det var en dålig idé!". Hitler säger "Jag har en bättre idé! Åh, nej, det var samma idé!". Det låter skittrkigt nu, men när man såg honom skutta runt på scenen... Nästan roligare än det roligaste Anders och Måns-avsnittet!! Jag laddade ner en show med honom/henne för ett tag sedan... Det är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 honom/henne "Hennom" heter det ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Bland dom bästa standup-komikerna jag har hört :'( W0RD! Han var riktigt grym. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vad då Funnylin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Har du hört Eddie Izzard eller Pablo Fransisco, då De tycker jag iallafall är roliga. Han kör ju samma rutin var han är med i. Har sett "Bits and Pieces", "Comedy Special" och några från Jay Leno. Det är alltid samma grejer. Den där filmtrailergubben äger dock! Vad då Funnylin? Va? ---- För övrigt ska ni se Norm Macdonald (kommer inte ihåg vad showen heter dock). Men den har extremt rolig bit där han skojar om folk som hör röster i huvudet. Då är det något som säger till honom att han ska döda hela sin familj, han gör det och släpar med sig huvudena i en plastsäck. Rösten i "huvudet" hoppar fram och säger "Hey it's me, Bob". Man måste se det... Redigerad 12 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Han kör ju samma rutin var han är med i. Har sett "Bits and Pieces", "Comedy Special" och några från Jay Leno. Det är alltid samma grejer. Den där filmtrailergubben äger dock! W0RD! Spansk radio Spansk TV-serie (ibland snackar han om spanska tjejer) Trailer killen Arnold i Tortillas böset. ALLTID SNÄLLA PABLO KOM PÅ NÅTT NYTT!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Alla ni som säger att Eddi Izzard är bra... Fyfan på er. HAN KIKKZ0R AZZ0R! Lugnt den bästa som finns... Min syrra såg honom när han var här i Göteborg. Jag har typ sett alla uppträdanden som spelats in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Alla ni som säger att Eddi Izzard är bra... Fyfan på er. HAN KIKKZ0R AZZ0R! Lugnt den bästa som finns... Min syrra såg honom när han var här i Göteborg. Jag har typ sett alla uppträdanden som spelats in... Izzard är bra. Men det finns bättre, t.ex. Jerry Seinfeld, Mitch Hedberg (Dog för några veckor sedan). En ganska grön ståuppare som ni måste kolla in är Demetri Martin! Redigerad 12 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Han där... Vad heter han.. Inte så välkänd.. Umm.. John? Jonte? Nåt sånt och så Ga... Gammell? Galge? Nej skit samma ni känner väl inte till honom ändå.. Fan vad jag nästan är rolig... Jag borde ta mig fasen bli standupkomiker! EDIT: Ståuppkomiker verkar ju dö som flugor... Redigerad 12 maj, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts