Jump to content

Letar efter en komiker...

Ace
 Share

Recommended Posts

Eddie Izzard är grym! SVT sände någon show med honom för nästan ett år sedan. Fan vad kul det var!

Napoeleon säger "Jag har en idé!" och försöker ta över världen. "Nej, det var en dålig idé!". Hitler säger "Jag har en bättre idé! Åh, nej, det var samma idé!".

Det låter skittrkigt nu, men när man såg honom skutta runt på scenen... Nästan roligare än det roligaste Anders och Måns-avsnittet!! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eddie Izzard är grym! SVT sände någon show med honom för nästan ett år sedan. Fan vad kul det var!

Napoeleon säger "Jag har en idé!" och försöker ta över världen. "Nej, det var en dålig idé!". Hitler säger "Jag har en bättre idé! Åh, nej, det var samma idé!".

Det låter skittrkigt nu, men när man såg honom skutta runt på scenen... Nästan roligare än det roligaste Anders och Måns-avsnittet!! :wub:

Jag laddade ner en show med honom/henne för ett tag sedan... Det är roligt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du hört Eddie Izzard eller Pablo Fransisco, då

De tycker jag iallafall är roliga.  :lol:

Han kör ju samma rutin var han är med i. Har sett "Bits and Pieces", "Comedy Special" och några från Jay Leno. Det är alltid samma grejer. Den där filmtrailergubben äger dock! :)

Vad då Funnylin?  :wub:

Va? -_-

----

För övrigt ska ni se Norm Macdonald (kommer inte ihåg vad showen heter dock). Men den har extremt rolig bit där han skojar om folk som hör röster i huvudet. Då är det något som säger till honom att han ska döda hela sin familj, han gör det och släpar med sig huvudena i en plastsäck. Rösten i "huvudet" hoppar fram och säger "Hey it's me, Bob". Man måste se det... :lol:

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han kör ju samma rutin var han är med i. Har sett "Bits and Pieces", "Comedy Special" och några från Jay Leno. Det är alltid samma grejer. Den där filmtrailergubben äger dock! -_-

W0RD!

Spansk radio

Spansk TV-serie

(ibland snackar han om spanska tjejer)

Trailer killen

Arnold i Tortillas böset.

ALLTID :lol:

SNÄLLA PABLO KOM PÅ NÅTT NYTT!! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla ni som säger att Eddi Izzard är bra... Fyfan på er. HAN KIKKZ0R AZZ0R! Lugnt den bästa som finns... Min syrra såg honom när han var här i Göteborg. Jag har typ sett alla uppträdanden som spelats in...

Izzard är bra. Men det finns bättre, t.ex. Jerry Seinfeld, Mitch Hedberg (Dog för några veckor sedan).

En ganska grön ståuppare som ni måste kolla in är Demetri Martin!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han där... Vad heter han.. Inte så välkänd.. Umm.. John? Jonte? Nåt sånt och så Ga... Gammell? Galge? Nej skit samma ni känner väl inte till honom ändå..

Fan vad jag nästan är rolig... Jag borde ta mig fasen bli standupkomiker!

EDIT: Ståuppkomiker verkar ju dö som flugor...

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor