chiligr Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Stackars den som har tagit Nej Vadå då? Jag tog nej...känner dock ett flertal från bla malaysia och USA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Ja, ett par kusiner i spanien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Drar upp den här tråden. Chattar med en väldigt trevlig tjej från Österrike (har säkert nämnt det förut), som undrade vad gtasajten var. Alexandra heter hon och efter ett tag bad hon mig skriva om henne på sidan, och jag tyckte att det passade bäst här, ville inte starta en ny tråd. Aja, hon är väldigt trevlig iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 2 från australien, 1 från kina, 3 från kanada, 2 från usa, 3 från england, 2 från tyskland, 2 från danmark, 1 från finland, 1 från brasilien.. så.. ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 En holländare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ja. Har rätt många från PK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jupp.. Tips på nån trevlig tjej från ryssland/frankrike? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag vet inte hur man fixar kontakter från utlandet. Skriver ni bara in en slumpad mail- adress eller letar ni på utländska sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag har nån Spansk kille. Fattar inget av vad han skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag vet inte hur man fixar kontakter från utlandet. Skriver ni bara in en slumpad mail- adress eller letar ni på utländska sidor? Jag får mina genom cs iaf. Ontopic : Ja jag har väll runt 15 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hade en i Kanada förut men han sa upp kontakten. Men det var nog för att jag och min kusin retade honom för att han trodde på Gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Hmm har mitt ex från italien... några holländare, en norrman och typ 1-2 amerikaner. Snackar inte med någon Edit: Förut hade jag nästan bara folk från utlandet. Redigerad 13 augusti, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har en kul snubbe ifrån Australien som jag träffade genom Runescape. Vi snackar dock inte så mycket längre och han är typ aldrig inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) 1st Belgare 1st Indoneser 1st Nederländare 1st Norsk 1st Romäner 1st Saudi Araber 1st Tawaineser 2st Britter (Englesk & Skottsk) 2st Kanadensare 2st Singaporianer 2st Spanjorer 3st Amerikaner (USA) Redigerad 14 augusti, 2005 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts