JMC Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja ett antal... 2 killar från Finland (Vincent och Marko) 1 tjej från Italien (Claire) Mycket söt tjej 1 (2) kille(ar) från USA (Josh och fd Jeff Weise) 1 från England (Daniel) Dock flyyttat från Sverige... Och några få jag inte snackar med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag trodde inte MSN fanns i USA. Microsoft ligger i USA, det är ju klart deras programvara finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Microsoft ligger i USA, det är ju klart deras programvara finns där. Tss...Jacker skojade och Microsoft är ingen stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har typ 2 WoW kontakter från utlandet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har ett par Amerikaner, Australienare och Engelsmän. En holländare med. Sen så är ju Grugel tysk och Misha Rysk. Fast dom går i min klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jajjemen. Har en nu, från USA, men har haft fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Lite mindre än halva min messenger-lista består av folk från utlandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har träffat en spanjor och en från nederländerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja, en o annan Finne o Britt har jag. Nån amerikansk tjej som addade mig också, sitter fortfarande o grullar på det där :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Yaow, jag har coolaste killen från Miami på msn "träffade" han då ja å en polare lirade Raven Shiels å vi började snacka med han å sne på msn å så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Japp! jag känner en från Norge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja typ 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag har ett par från Skåne också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 En spansk kille brukar adda mig. Försöker övertala honom om att prata engelska men han vägrar. Ja, en spanske tjej som tror jag är hennes kille vägrar också prata Engelska med mig Jag vill bara säga tt jag känner henne inte ens.. (tror hon har blockat mig nu, så jag blockade henne ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja,en massa cs-kontakter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 En norrman som jag kom i kantakt med på Wormnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Fast en av dom i Brasilien är min FD klasskompis. Och en i England är en tysk tjej. Som är kåt i mig Fast hon bor i England därför har jag hon i gruppen England. Hon är blockad iof. Men hon finns där. Wow, intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har ett fåtal utländska kontakter som jag kommit i kontakt med genom diverse spel och några som addade mig av misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har haft lite norrbaggar, har två hålländare för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 3 från nederländerna 1 från tyskland 1 från england 1 från finland 1 från norge och en från Polen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts