NiKe-eKiN Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Är det inte populärare med Yahoo i USA? Jo alla har det Typ alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Norskar och Danskar såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 En Norsk och en spanjor (tjej) she is very pretty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nej, inte en enda. VQte: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 En Norsk och en spanjor (tjej) she is very pretty Lycka till med tjejerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 En britt som jag känner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag har två spanjorer och en australienare(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jo jag har några tyskar, en italienare och sånt krafs. rpg-polare och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 AOL Messenger är väldigt populärt i USA. Har enbart amerikanska kontakter från rollspelssidor på AIM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Är det inte populärare med Yahoo i USA? Är det inte AIM som gäller i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ja... typ 85% av dom ja snackar me e icke svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 *Loggar in på msn, Kollar och skriver ner 'v' där 'v' nere* 2 i Brasilien 6 i England 3 i Frankrike 2 i Kanada 1 i Spanien 88 i Sverige Fast en av dom i Brasilien är min FD klasskompis. Och en i England är en tysk tjej. Som är kåt i mig Fast hon bor i England därför har jag hon i gruppen England. Hon är blockad iof. Men hon finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja... typ 85% av dom ja snackar me e icke svenska Jag är bland de ända =) *STOLT* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jupp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Typ hela min kontakt lista är full med engelsmän !Edit! Har även folk från Isreal och Nederländerna riktigt trevliga pojkar det där! Dom flesta kommer från World elite i sof2 och några andra från WoW och Cs Redigerad 12 maj, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 En engelsk tjej och en amerikansk kille. Men jag pratar inte så mycket med dem. Amerikanen är ju online på så konstiga tider och engelskkvinnan är bara tråkig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja Estland, München. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Japp, har två spanjorer som Jacker nämnde, en jäkligt trevlig tjej i Österrike, några från Australien och möjligtvis nån mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vote: Ja har 2 från argentina, fick deras msn för jag typ skicka nåt brev till dom i 7:an (det var nåt skol-arbete) det är 2 tjejer, har försökt snacka med dom lite men dom är inte allt för bra på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts