NiKe-eKiN Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Har ni det eller inte .. Ja har en skit ball kille från england han skickar godis för typ 70 kr och nu ska han till och med köpa ett 60 day card på wow till mig det kostar 20 £ 1£=15 kr HAN ÄR BÄST Har någon av era gjort det samma Och han är inte en släckting eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vote: Ja En från Kina och ett flertal från England och USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Har asmånga. kunde till å me lite fula ord på malaysiska förrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag hade en gång en liten kille från USA, men han blev tråkig, så jag sket i honom... Men andra ord, han svarade inte när jag skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Spanjor viatnimes engelsk amerikan tysk fransk kinesk japansk och norsk/finland/danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vote: Ja Flera från England/USA. Någon tysk också.... Och en finsk som är en csnörd och tror han är bäst.. etc, etc, etc. Jag vet inte vartifrån alla kommer, men dom pratar antigen svenska eller engelska Jag minns när jag var liten (ca 9-10 år) och skulle försöka snacka engelska med folk. Jag sa alltid "stop!" när jag skulle springa iväg och hämta en ordbok Dom svarade oftast "what?" eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 En spansk kille brukar adda mig. Försöker övertala honom om att prata engelska men han vägrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Kusiner och släktingar från England och Estland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nej. Varför krångla till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 En spansk kille brukar adda mig. Försöker övertala honom om att prata engelska men han vägrar. LOL lyckas du da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ja. Holland, England, USA, Australien osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Stackars den som har tagit Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 LOL lyckas du da En gång pratade vi lite engelska med varandra men han var inte vidare bra. Trots att jag inte läser spanska så förstår jag ganska bra vad han säger och svarar på engelska medans han svarar på spanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 En spansk kille brukar adda mig. Försöker övertala honom om att prata engelska men han vägrar. Om det du är samma, så addade jag han. Skrev pez, tillslut började han skicka bilder på fiskar. Iaf, har lite kontakter och släktingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Massvis. Mest amerikaner, men även en del engelsmän, tyskar och fransmän. De är alla exceptionellt trevliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 En Amerikanare och resten Svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Har några, men pratar inte med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag trodde inte MSN fanns i USA. Jag har iaf dom där spanjorerna som hadde addat Kalan, men dom verkar ha blockat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Jag trodde inte MSN fanns i USA. Microsoft messenger är skapat av Microsoft som ligger i USA. Redigerad 11 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Är det inte populärare med Yahoo i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts