Wacom Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hej! Någon som vet vilken version av Fraps man kan andvända till ME? 1,9D har jag men den spelar inte in något ljud. vilket jag vill ha. Tack på förhand /// Wacom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hej! Någon som vet vilken version av Fraps man kan andvända till ME? 1,9D har jag men den spelar inte in något ljud. vilket jag vill ha. Tack på förhand /// Wacom Det är nog det att 1.9 inte spelar in ljudet är jag rätt säker på. verision 2.x spelar in ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Är inte Fraps 2.5.5 till ME? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wacom Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Nepp, när du sak installera det står det uppdatera oprativsystemet till en senare version... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Fraps 1.9D Spelar inte in ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wacom Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 JAG VET!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts