bodysnatcher Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Man lever bara en gång, gör mig själv till miljonär isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att alla negrer o sånna (dom som e dumma, inte dom snälla) skickas tillbaka till afrika... nej men ja vet inte.. inte en suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag skulle vilja förändra min förhu...jaha, inget sånt? Då tar vi väl: Bort med alla religioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att alla skulle få +200 i livserfarenhet! (Säg inte att jag kört för mycket rpg...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ta bort alla religioner (som om dom aldrig funnits). Vilket förmodligen skulle leda till fred på jorden. Du har sååååååååååååååååååå rätt! Sen kanske att rasismen försvann också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att vapen inte fanns!!! Allt skulle bli bättre men det skulle bli svårt att jaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Om man fick lite övernaturliga krafter så vill jag ändra 2 saker. Avgaser skall ej skada naturen Oljan skall aldrig ta slut OCTANE 4 EVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att jag skulle få en fet studio med alla instrument jag velat ha och att jag kunde spelaövergrymt på alla instrument också Fred på jorden. Mat till alla som inte har. Hus till alla som inte har. Pengar till alla som inte har. Gratis musik till alla ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att folk insåg värdet i att respektera varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att folk insåg värdet i att respektera varandra. Ja... Alla. Direkt vid födseln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att man hade kommit på botmedel till cancer vid 80-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ett botemedel som botar alla sjukdomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Alla luftföroreningar och oljetankar som förstår jorden vore gött om dom försvann, sen skulle jag gärna vilja ha ofarliga avgaser,en värld utan svält,fattigdom, naturkatastrofer eller krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag skulle vilja ha pengar som skulle kunna räcka till en maskin som gör så att alla bra tankar man tänker skrivs ut på ett A4 ark Då skulle man kunna göra mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att alla dumskallar skulle vara smartare. Fördelar: Dom skulle fixa till så vi inte förstör jorden, dom skulle inte kriga, ingen skulle bli mördad/rånad/linkande. Nackdelar: Finns inga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Ta bort alla religioner (som om dom aldrig funnits). Vilket förmodligen skulle leda till fred på jorden. Puckat sagt..det är människorna som det är fel på, inte religionen dom utövar. Det är bara det att misstolkning och att många lever det som om det vore den tiden det skrevs på... ------------------------ Fred på jorden, såklart! Editation. Eller - det är ju förståss inte fel på människorna, fast dom har fått saker om bakfoten =) Ni förstår vad jag menar... Editation två. Corleone och Frenzy sa bra saker! Redigerad 11 maj, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Fred på jorden ochsvälten försvinner är och kommer vara drömmar för alltid. mänskligeheten kommer döda sig själva och/eller döda resterande oskyldiga djur med kärnvapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Ta bort all svält det känns så sjukt att folk dör av brist på mat medans vi i i-länder dör av fetma jag menar, pengarna finns även i fattiga länder bara att de är så ojämnt fördelade edit: ett botemedel mot HIV/aids hade inte suttit fel det har dött 40 miljoner sen 1980 Redigerad 11 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Skulle välja en magisk lampa, vilket innebär 3 önskningar, slugt eller vad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Skulle välja en magisk lampa, vilket innebär 3 önskningar, slugt eller vad?! Ajjeman, så önskar du dig bara tre önskningar till ifall du behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts