Elander Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Om du fick välja en sak i världen att ändra....vad skulle det varit då? (får inte välja något som: att min hund Fido inte skulle dött. (ska vara som: Att det blir fred på jorden) NULÄGET själv så skulle det varit att fattigheten försvinner så att ingen är svältande på jorden :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag skulle vilja att allt förvandlades till GTA för en hel dag. Alla fick gå runt och sno saker och bomba byggnader och döda varandra. När man dog skulle man återupplivas efter 10 minuter, under tiden är man åskådare. Hahahaha! Nej, jag skojja bara... fred på jorden vore soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Fred på jorden,såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Om jag skulle välja en sak som var SOFT så skulle det varit att alla krigade med soft air gun på min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Fred i IRAK! fan dom bombar sönder varandera hela tiden, å varje dag får man höra det på nyheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ta bort alla religioner (som om dom aldrig funnits). Vilket förmodligen skulle leda till fred på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att resurser var lika överallt på jorden. Alltså att olja, mat, kläder, elektricitet och allt vad det är var lika för alla, så slapp vissa frysa, svälta med mera, plus att det nog skulle bli mindre krig eftersom att man oftast krigar för att få mer pengar, olja och allt vad det är vilket betyder makt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 MEn om det inte var krig å sånt så skulle världen bli ÖVERBEFOLKAD, vilket senare ´säkert skulle leda till krig för man är trött på att bo så jävla tätt. eller nått :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Sett till att alla människor hade fått en släng sympati/empati/whatever. det hade löst många av världens problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Bort med Religioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att kärleken hade varit lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Att jag blev snuskigt rik. Redigerad 11 maj, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att: Hitler, Stalin, Bush, Bush pappa, Osama bin laden och Saddam hussein aldrig föds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att jag fick allt jag ville ha. Eller en ande som kunde uppfylla alla mina önskningar. Aaah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag tycker att man ska bygga relativt fina hus till alla fattiga och hemlösa, Alla tjänar på det: Fördelar De fattiga får hus Fler får jobb Nackdealar En del av regnskogen försvinner, men när vi har råd att skövlla massa skog till annat onödvändigt, varför inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ha en Mini Båge = Minimoto....och ha en uzi med hur många skott som helst..och sen så skulle jag DÖDA alla....Stockholm's poliser ...bryr mig inte om era farsor eller morsor är poliser.men jag skulle döda dom i allafall... ...GTA Style men aja det är bara en dröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att mänskligheten skulle lära sig att de VÅLDTAR jorden och dess befolkning så grovt att det inte är sant! Då skulle jag vara lycklig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag skulle vela att det blev fred på jorden... peacemaker. Sen skulle man få vilket jobb man vill ha och bestämma lönen själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ha en Mini Båge = Minimoto....och ha en uzi med hur många skott som helst..och sen så skulle jag DÖDA alla....Stockholm's poliser ...bryr mig inte om era farsor eller morsor är poliser.men jag skulle döda dom i allafall... ...GTA Style men aja det är bara en dröm Där ser vi ett exemplar på hur GTA påverkar barn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag skulle inte ha gjort så radikala förändringar. För hade det inte funnits mycket att bli ledsen för, hade det inte funnits mycket att bli speciellt glad över heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts