Jump to content

Om du fick välja en sak

Elander
 Share

Recommended Posts

Om du fick välja en sak i världen att ändra....vad skulle det varit då?

(får inte välja något som: att min hund Fido inte skulle dött.

(ska vara som: Att det blir fred på jorden)

NULÄGET

själv så skulle det varit att fattigheten försvinner så att ingen är svältande på jorden :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag skulle vilja att allt förvandlades till GTA för en hel dag. Alla fick gå runt och sno saker och bomba byggnader och döda varandra. När man dog skulle man återupplivas efter 10 minuter, under tiden är man åskådare. Hahahaha!

Nej, jag skojja bara... fred på jorden vore soft.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att resurser var lika överallt på jorden.

Alltså att olja, mat, kläder, elektricitet och allt vad det är var lika för alla, så slapp vissa frysa, svälta med mera, plus att det nog skulle bli mindre krig eftersom att man oftast krigar för att få mer pengar, olja och allt vad det är vilket betyder makt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att man ska bygga relativt fina hus till alla fattiga och hemlösa,

Alla tjänar på det:

Fördelar

De fattiga får hus

Fler får jobb

Nackdealar

En del av regnskogen försvinner, men när vi har råd att skövlla massa skog till annat onödvändigt, varför inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha en Mini Båge = Minimoto....och ha en uzi med hur många skott som helst..och sen så skulle jag DÖDA alla....Stockholm's poliser ...bryr mig inte om era farsor eller morsor är poliser.men jag skulle döda dom i allafall... :P ...GTA Style :D men aja det är bara en dröm :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha en Mini Båge = Minimoto....och ha en uzi med hur många skott som helst..och sen så skulle jag DÖDA alla....Stockholm's poliser ...bryr mig inte om era farsor eller morsor är poliser.men jag skulle döda dom i allafall... :P ...GTA Style :D men aja det är bara en dröm :P

Där ser vi ett exemplar på hur GTA påverkar barn.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor