danil89 Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) g Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag är invandrare. Sverige är soft. Tänka så om glass är långsökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ja, snart kommer väl det där förbundet igen. "RASISTISKT, DET ÄR RASISTISKT!" Samma sak som om jag skulle se en snubbe med vit tröja med nån röd text på, så skulle jag säga: "JÄVLA RASSE JAPANJÄVEL SKA DU HA SPÖ ELLER?!?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 NU kom jag på en sak: Vit choklad är rasitisk! Orsak: Ja, de som gjort den måste vara rasister, annars kunde de väl fortsätta göra brun choklad! Nää, nu ska jag iväg till Tryckeriet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Det här rasist-snacket börja gå mig på nerverna. Varför är alla så rädda för att hissa flaggan och sjunga nationalsången? Alla dom här styrelserna som t. ex bestämmer att vi inte ska hissa flaggan på skolavslutningen på min skola är så mesiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag är invandrare. Sverige är soft. Tänka så om glass är långsökt. Okej, vart kommer du ifrån då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har ätit mycket glass idag. En is-cola-glass. - Den är brun, dö! En annan. - Vafan det är ju en glass, alla är ju rasistiska, dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts