pKz Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Favvopizza: Barcelona Halvinbakad. Bearnaisesås & Oxkött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 .halvinbakade pizzor är godast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag käkar upp min pizza direkt. Och ni kommer med era ursäkter, "jag väntar för den är godare imorrn". När ni egentligen menar "Jag orkar inte äta mer, men det vågar jag inte säga till de andra för då kallar de mig mes". Då de ni äter med gör samma sak. Själv är man all man och käkar upp sin pizza. Aight. Bullshit ioförsig men men... Ärligt talat sparar jag aldrig pizza, käkar upp allt. Sen brukar jag ta brorsans rester till lunch ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Bullshit ioförsig men men... Ärligt talat sparar jag aldrig pizza, käkar upp allt. Sen brukar jag ta brorsans rester till lunch ... Lol! Du äter upp allt, och nästa dag tar du resten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Lol! Du äter upp allt, och nästa dag tar du resten? .han äter upp allt av sin egen pizza när den är färsk och sin brors pizzarester till lunch dagen efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Africana är den enda vettiga pizzasmaken. Banan, ananas, jordnötter, kött och gärna ett drinkparasoll på sidan. Mumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Africana är den enda vettiga pizzasmaken. Banan, ananas, jordnötter, kött och gärna ett drinkparasoll på sidan. Mumma! Drinkparasollet gör hela pizzan. Utan den kan man lika gärna käka direkt ut slaskhinken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 .jordnötter är inte gott på pizzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Drinkparasollet gör hela pizzan. Utan den kan man lika gärna käka direkt ut slaskhinken. Precis! Frågan är om inte allt blir gott så fort man stoppar ett färgglatt paraply i det. Men vissa saker är ju riktigt äckliga... Det finns förmodligen någon avancerad matematisk term för hur stort och pråligt ett drinkparasoll måste vara för att kompensera äckligheten i en bit mat. En konserverad fiskbulle skulle väl behöva minst lite diamanter och guldplätering på sitt paraply. Hur skulle det se ut om man skulle äta en bit bajs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) @ Metanolic - Skönt att någon kan läsa Bästa pizzan är lätt den med s.k. "oxfilé" och bearnaisesås Redigerad 12 maj, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 @ Metanolic - Skönt att någon kan läsa Bästa pizzan är lätt den med s.k. "oxfilé" och bearnaisesås Lätt. Ska nog iväg och köpa en sån när jag får pengar av min polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Lätt. Ska nog iväg och köpa en sån när jag får pengar av min polare. Snyltare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Snyltare! Eller så var kompisen skyldig honom pengar...men vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vi får väl fråga pKz! Nåå? Vad är det rätta svaret? Snyltare eller skyldig pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts