pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Dagen eefter pizza är så satans god. om man tex äter en 4del av pizzan på fredan, har man hela 3 fjärdedelar dagen efter pizza på lördagen. dagen efter pizza är helt enekelt pizza man mickrar dagen efter man fått den. så jävla gott. nån som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Mhm... Brukar käka dom ibland till lunch, helt underbart god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Godare än orginalpizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Sliskig skitpizza dagen efter = da shit i desperata fall. Riktig italiensk pizza dagen efter = bleh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Håller med,brukar alltid spara lite till dagen efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag käkar upp min pizza direkt. Och ni kommer med era ursäkter, "jag väntar för den är godare imorrn". När ni egentligen menar "Jag orkar inte äta mer, men det vågar jag inte säga till de andra för då kallar de mig mes". Då de ni äter med gör samma sak. Själv är man all man och käkar upp sin pizza. Aight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag käkar upp min pizza direkt. Och ni kommer med era ursäkter, "jag väntar för den är godare imorrn". När ni egentligen menar "Jag orkar inte äta mer, men det vågar jag inte säga till de andra för då kallar de mig mes". Då de ni äter med gör samma sak. Själv är man all man och käkar upp sin pizza. Aight. Ja tror att dom bara vill säga att dom gillar dagen efter pizza vikket ja håller me om e så jävla gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Äh, orka vänta ett helt dygn på att äta pizzan, käka den direkt för i helvete! kalzone, ahh... DUBBEL kalzone, ahhhhhhhhhhh.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Mmmmmmmmmmmm... Kebab... *dregglar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ja det är riktigt gott att spara pizzan till dagen efter. Men den känns så mycket mindre när man har värmt upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Man borde köpa 2. 1 te middag å 1 till dagen efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag käkar upp min pizza direkt. Och ni kommer med era ursäkter, "jag väntar för den är godare imorrn". När ni egentligen menar "Jag orkar inte äta mer, men det vågar jag inte säga till de andra för då kallar de mig mes". Då de ni äter med gör samma sak. Själv är man all man och käkar upp sin pizza. Aight. Vi är bra likadana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vet inte hur det är med pizza, men dagen-efter Popcorn är så goda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Äh, orka vänta ett helt dygn på att äta pizzan, käka den direkt för i helvete! kalzone, ahh... DUBBEL kalzone, ahhhhhhhhhhh.... Ord på den va... Pizza är som godast när man är hungrig inte vid nån annan tidpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag käkar upp min pizza direkt. Och ni kommer med era ursäkter, "jag väntar för den är godare imorrn". När ni egentligen menar "Jag orkar inte äta mer, men det vågar jag inte säga till de andra för då kallar de mig mes". Då de ni äter med gör samma sak. Själv är man all man och käkar upp sin pizza. Aight. Är man mer manlig om man äter upp hela pizzan dirket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Godare med färsk pizza! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Mmmm Pizza!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Godare med färsk pizza! Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att äta en Kebabpizza-slise som var från dagen innan, när man har mickrat den är nog det äckligaste jag har ätit. Det smakar rent ut sagt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Appropå pizza,så ska jag käka en stor kebab-pizza snart! Fy fasen va gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts