Foo Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vad tycker ni? OBS!!! jag menar som sagt för att klara ett spel lättare, Jag menar inte; om ni fuskar t.ex. i: GTA för att det är roligt med rosa bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Röstar på val nr. 5, det där med caps intryckt och allt sånt. Fusk är helt onödigt... förutom i CS på lan förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Visst kan man fuska om man kör fast på den där hyper bossen och vill bara komma vidare... Men jag tycker att man ska försöka lite innan. Absolut inte fuska sig igenom hela spelet. I MP spel är det förstås uteslutet... Edit: Vote 3 Om man fastnat Redigerad 11 maj, 2005 av SpokPlumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Man kan fuska om man redan har klarat spelet. eller om man verkligen verkligen verkligen kört fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag fuskar bara om jag redan klarat spelet och t. ex vill ha flygande bilar. Då sparar jag inte heller. Om man fuska sig igenom ett spel tar det snabbare slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Fusk är så jävla... MMMMMMMMMM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Händer att jag fuskar om jag sitter fast och absolut verkligen inte kan komma därifrån. VQte: Om man har fastnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nej, vad är det för mening med att fuska i Singleplayer? Då har du hittat nåt du inte klarar av, då har du en utmaning. Tycker det är roligare att man fastnar i spelen. Hur roligt är det att bara klara alla uppdragen på första försöket? Astråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nej, vad är det för mening med att fuska i Singleplayer? Då har du hittat nåt du inte klarar av, då har du en utmaning. Tycker det är roligare att man fastnar i spelen. Hur roligt är det att bara klara alla uppdragen på första försöket? Astråkigt. Det där stämmer, men samtidigt inte. Hur kul är det att spela om samma sekvens om och om igen i tre fyra dagar? Då tröttnar man ju på spelet och sen så vill man ändå inte spela. Jag har en gräns, som säger att om jag sitter med samma sekvens i mer än tre dagar så kan jag fuska, om jag absolut måste. Men jag tycker inte om fusk och undviker det så mycket som jag kan. Har inte fuskat på två år! Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Röstar på val nr. 5, det där med caps intryckt och allt sånt. Fusk är helt onödigt... förutom i CS på lan förstås. Caps Lock? Nej! här är det Left-Shift som gäller, även när jag skriver mycket med STORA BOKSTÄVER!!! Redigerad 11 maj, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Brukar aldrig fuska med t.ex. odödlighet eller hoppa över banan, men kollar typ Walkthroughs ibland när jag är riktigt fast och "försökt allt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vote: Nej, det tycker jag inte Har aldrig fuskat i något spel det blir bara tråkigare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Bara om själva spelet är roligt men om jag har suttit fast i nån bana så fuskar jag.Har inte fuskat i SA bara i pc spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag tycker det är jobbigt att många inte ser en detaljerad walk-through som fusk. Hur skoj är det att följa en txt-fil till punkt och pricka när man i sådana fall lika väl kan dra på God Mode och harva igenom skiten direkt. (Ja, jag läser alltid walk-throughs till äventyrsspel... Och ja, jag hatar mig själv för det...) EB - Want a can? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vissa spel fuskar jag en del i. T ex HL2. Är så jävla feg på zombie-ställerna att jag kör me notarget-fusk. :\ Visst, jag skulle kunna klara det utan, men jag vågar ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag fuskade på ett uppdrag på GTA SAN ANDREAS... På ett uppdrag som jag hade fasnat på! Jag hade försökt typ 15 ggr :S Så då fuskade jag liv när jag behövde... så märkte jag att jag fick pengar osså så då fuskade jag skiiiiit mkt för att bli rik som fan GÖR INTE DET! DET FÖRSTÖR SPELET !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 VoteJa, lite då och då... Man vill ju veta vad det är för fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Jag brukar fuska när jag klarat spel och så sparar jag aldrig med fusken... och sitter jg verkligen fast och det inte finns nån annan lösning så fuskar jag lite *EDIT* vote: lite då och då Redigerad 12 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vote: FUSK, DET VAR DET DUMMASTE JAG HÖRT!!!!! Har en kompis som medans han såg en trailer till Half-Life 2 (innan spelet släpptes) sa något i stil med "Shit, man måste ju fuska till sig alla vapen och odödlighet, annars är det ju inte kul" Jo, det är precis vad det är. Fusk suger, såvida man inte använder dem till att få flygande bilar på Vice City efter att man har klarat det eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts