Jump to content

Fuska!

Foo
 Share

Brukar du fuska på spel (för att lättare klara spelet altså)  

49 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Visst kan man fuska om man kör fast på den där hyper bossen och vill bara komma vidare... Men jag tycker att man ska försöka lite innan. Absolut inte fuska sig igenom hela spelet.

I MP spel är det förstås uteslutet...

Edit: Vote 3 Om man fastnat

Redigerad av SpokPlumpen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, vad är det för mening med att fuska i Singleplayer? Då har du hittat nåt du inte klarar av, då har du en utmaning. Tycker det är roligare att man fastnar i spelen. Hur roligt är det att bara klara alla uppdragen på första försöket?

Astråkigt.

Det där stämmer, men samtidigt inte.

Hur kul är det att spela om samma sekvens om och om igen i tre fyra dagar? Då tröttnar man ju på spelet och sen så vill man ändå inte spela.

Jag har en gräns, som säger att om jag sitter med samma sekvens i mer än tre dagar så kan jag fuska, om jag absolut måste.

Men jag tycker inte om fusk och undviker det så mycket som jag kan.

Har inte fuskat på två år! Yay!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Röstar på val nr. 5, det där med caps intryckt och allt sånt.

Fusk är helt onödigt... förutom i CS på lan förstås.  :P

Caps Lock? :D

Nej! här är det Left-Shift som gäller, även när jag skriver mycket med STORA BOKSTÄVER!!! :P

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är jobbigt att många inte ser en detaljerad walk-through som fusk. Hur skoj är det att följa en txt-fil till punkt och pricka när man i sådana fall lika väl kan dra på God Mode och harva igenom skiten direkt.

(Ja, jag läser alltid walk-throughs till äventyrsspel... Och ja, jag hatar mig själv för det...)

EB - Want a can?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fuskade på ett uppdrag på GTA SAN ANDREAS... På ett uppdrag som jag hade fasnat på! Jag hade försökt typ 15 ggr :S

Så då fuskade jag liv när jag behövde... så märkte jag att jag fick pengar osså :P

så då fuskade jag skiiiiit mkt för att bli rik som fan :P

GÖR INTE DET! DET FÖRSTÖR SPELET !!!! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: FUSK, DET VAR DET DUMMASTE JAG HÖRT!!!!!

Har en kompis som medans han såg en trailer till Half-Life 2 (innan spelet släpptes) sa något i stil med "Shit, man måste ju fuska till sig alla vapen och odödlighet, annars är det ju inte kul"

Jo, det är precis vad det är. Fusk suger, såvida man inte använder dem till att få flygande bilar på Vice City efter att man har klarat det eller liknande...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor