SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag tycker att Winamp är dålig på att slumpa? Den slumpar oftast samma låtar om och om igen. Någon som vet vad detta kan bero på eller som själv tycker så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag tycker att Winamp är dålig på att slumpa? Den slumpar oftast samma låtar om och om igen. Någon som vet vad detta kan bero på eller som själv tycker så? Samma problem för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Samma problem för mig... Den är skit dålig på att slumpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Slumpa inte då. gör en vettig spelningslista eller använd media player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Slumpa inte då. gör en vettig spelningslista eller använd media player. Ok, ge mig ett sprogram som kan steama låtar i Windows Media Player så är det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ok, ge mig ett sprogram som kan steama låtar i Windows Media Player så är det lugnt. HUH? menaru me de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 . stReama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) . stReama Ursäkta den låga kompitensen, men va fan är streama? å varför ska han göra de?? Redigerad 11 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Streama musik = radio Jag menade att han skrev steama, inte streama! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ursäkta den låga kompitensen, men va fan är streama? å varför ska han göra de?? Man spelar musik i en webbradio... Så andra kan lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Va fan. du ska ju slumpa låtar. då säjer jag använd media player. så babblar du om radio å shit. va e de för fel på dig? eller är det mig det är fel på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Va fan. du ska ju slumpa låtar. då säjer jag använd media player. så babblar du om radio å shit. va e de för fel på dig? eller är det mig det är fel på ? Det är fel på dig, som inte läser min text korrekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Det är fel på dig, som inte läser min text korrekt Du tycker winamp slumpar låtar dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Du tycker winamp slumpar låtar dåligt? Ja. Då säger du WMP.. Då säger jag, hitta ett program som kan streama låtar i WMP då. Då säger du att jag är helt jävla CP störd Sedan säger jag nej för fan det är du som är det.. Så jag frågar igen, någon mer som tycker att Winamp slumpar dåligt och har någon lösning?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ja. Då säger du WMP.. Då säger jag, hitta ett program som kan streama låtar i WMP då. Då säger du att jag är helt jävla CP störd Sedan säger jag nej för fan det är du som är det.. Så jag frågar igen, någon mer som tycker att Winamp slumpar dåligt och har någon lösning?. Äh. du är konstig. STAMP STAMP GRÄS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Äh. du är konstig. STAMP STAMP GRÄS! Det tycker mina polare också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Äh. du är konstig. STAMP STAMP GRÄS! Pottzork snälla håll käft och låt de snälla människorna ha en konversation... Utan dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Pottzork snälla håll käft och låt de snälla människorna ha en konversation... Utan dig! Utan dig med i sånna fall! stick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Mycket underhållande grabbar , till topicen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Mycket underhållande grabbar , till topicen nu. Okej. skaffa mediaplayer eller normala spelningslistor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts