Wacom Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hej! Jag vill göra cs filmer men jag har inget bra program till me. Så jag undrar om någon vet ett bra program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Om du menar record inne i CS så finns den här topicen.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27823 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wacom Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Men fraps fungerar inte till oprativsystemet ME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Men fraps fungerar inte till oprativsystemet ME Jo, när jag hade ME kunde jag använda Fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wacom Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vilken version var de då och kunde den spela in ljud?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vilken version var de då och kunde den spela in ljud?? Du ska typ skriva in record 1 i konsollen...Något i den stilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Hur förminskar jag en film i Vegas? Redigerad 11 maj, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vilken version var de då och kunde den spela in ljud?? Den man kan spela in ljud med är dålig, bara sämre kvalitee använd ett annat program för inspelning av ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wacom Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Vet du något program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts