Jump to content

Diablo2exp Bilder, Filmer

Bubba
 Share

Recommended Posts

Jag måste bara undra om jag får fråga en sak...?

Varför ska man fuska? ^_^

Om man har det bästa som finns och kan klara spelet genom att bara klick på en knapp... VAD ÄR DÅ MENINGEN MED ATT SPELA??

Jag har ett bra exempel på att fusk-beroende:

En vän till mig köpte "Outlaws", gick in på en fusksida, letade reda på fusket till sista banan, fuskade till sista banan, skrev in koden för odödlighet och alla vapen, döda bossen på 10 sekunder (= lika länge han någonsin spelade det spelet PÅ GRUND UTAV ATT HAN HADE KALRAT DET!!!!) Varför spela ett spel som man har klarat sa han?,

400:- för 10 sekunder spelande... GRATTIS! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste bara undra om jag får fråga en sak...?

Varför ska man fuska? ^_^

Om man har det bästa som finns och kan klara spelet genom att bara klick på en knapp... VAD ÄR DÅ MENINGEN MED ATT SPELA??

Jag har ett bra exempel på att fusk-beroende:

En vän till mig köpte "Outlaws", gick in på en fusksida, letade reda på fusket till sista banan, fuskade till sista banan, skrev in koden för odödlighet och alla vapen, döda bossen på 10 sekunder (= lika länge han någonsin spelade det spelet PÅ GRUND UTAV ATT HAN HADE KALRAT DET!!!!) Varför spela ett spel som man har klarat sa han?,

400:- för 10 sekunder spelande... GRATTIS! :P

Outlaws är det där västern spelet va,när man är en cowboy? Det är grymt! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man fukar för att det är kul.

På Diablo finns det battlenet där man inte fuskar och open battle net där man fuskar och kör dueller det är det som är kul. Jag spelar inte på open battlenet för att klara spelet det gör jag på battlenet istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor