Juane Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Kan man hoppa på andra flygplan i luften? Jag har för mig att en sa att man kunde hoppa på en andromada. 1. Hur stjäl man ett flygplan i luften? Om det går! 2. Vilket flygplan bör man ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nej det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag tycker , strids flygplanet. annars en shamal! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vem har bekräftat att det INTE går? Att sno flygplanet i luften fungerar nog inte, men att försöka sig på att hoppa av och landa på ett annat flygande plan är nog inte omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Kan man hoppa på andra flygplan i luften? Jag har för mig att en sa att man kunde hoppa på en andromada. 1. Hur stjäl man ett flygplan i luften? Om det går! 2. Vilket flygplan bör man ha? De finns ett uppdrag som man får i Las venturras(las vegas) där man hoppar från sitt flygplan ner till ett annat men de blir bara som en film när man gör det så de e inte så kul förstår du och föresten........syyyyyyyyyyyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Man kan hoppa ner på dem eftersom de är solida objekt. Men man kan inte sno. Räkna inte med att stå kvar länge eftersom det går ganska snabbt och CJ ramlar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Räkna inte med att stå kvar länge eftersom det går ganska snabbt och CJ ramlar ner. Om man för huvudtaget lyckas med att landa på något, måste vara väldigt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts