Bubba Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Hej! Jag undrar om ni vet hur jag spelar in när jag spelar cs 1.6. Vilket program behöver jag? Det skulle vara till stor hjälp om ni visste. Tack på Förhand. // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Anävnd Fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Fraps eller så skriver du startdemo "namn på filmen". sen stopdemo när du är klar. sen kan du klippa ihop den Edit : i konsollen asså.. Redigerad 10 maj, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=4870 Kunde inte komma med något bättre alternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Finns det inte något gratis program som inte laggar och som jag kan spela in längre än i 30 sekunder i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Finns det inte något gratis program som inte laggar och som jag kan spela in längre än i 30 sekunder i? Fraps. Annars kan du leta i buskar *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wacom Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Är det någon som vet vra man kan få tag på en crack till Fraps då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Är det någon som vet vra man kan få tag på en crack till Fraps då?? Nope men kanske någom annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vet någon något bra program för att tex förminska filerna i fraps och lägga till musik o mixtra lite med filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 . record demo1, sen viewdemo demo1 och recorda med fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vet någon något bra program för att tex förminska filerna i fraps och lägga till musik o mixtra lite med filmen? Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hur gör jag för att förminska filmen i Vegas jag försöker komma på hur man gör men fattar inte. Kan du säga hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts