Daniel Vercetti Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 När jag hade cop dräkten på mig så slog jag ner runt 20 pers och vart inte efterlyst ? men när jag krocka i en polisbil vart jag det ? Är det typ att man kan boxa ner hur många "vanliga" människor som man vill och inte röra polisen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Kanske inte fanns någon polis i närheten just då du slog ner dessa människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Nej, jag var i grove street hemmet, men jag har aldrig lyckats spöa ner 20 pers utan att polisen bryr sig. även om dom inte ser? Redigerad 10 maj, 2005 av Daniel Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Okej, då kanske det är så att poliserna inte bryr sig när man slår ner folk med copsuit på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Hoppas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Du hade tyvär rätt azore, det var likadant som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts