Ebeeto Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Robin Hood. Tecknade. Har alltid älskat den. Älska de små kaninernas röster. Sådana barn-dubbningar görs inte längre! Det är bara en massa "Hij, vad heter dyy?"-Stockholmska som man kräks på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vafan. är det inga fler som sett the boondock saints? asbra film http://www.imdb.com/title/tt0144117/ Klart man har. En given favorit, absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vafan. är det inga fler som sett the boondock saints? asbra film http://www.imdb.com/title/tt0144117/ Jag har sett den, kanonfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Komedi = Dum dummare Action = Terminator 2 Drama = Nyckeln till frihet Krig = Braveheart, Den siste samurajen, Troja Skräck = När lammen tystnar,halloween,Screem 1 Och den absolut bästa av dessa är Braveheart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Patrioten, Brave Heart, Happy Gilmore, Bad Boys 2, Troja, M.fl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Friday the 13th part 6 - Jason lives Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Komedi = Dum dummare Action = Terminator 2 Drama = Nyckeln till frihet Krig = Braveheart, Den siste samurajen, Troja Skräck = När lammen tystnar,halloween,Screem 1 Och den absolut bästa av dessa är Braveheart... `Smart listat Ferizi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Gudfadern första filmen! Och massa andra som jag glömt bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Brain Dead Är helt klart den bästa filmen igenom tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Brain Dead Är helt klart den bästa filmen igenom tiderna Japp. Sen när prästen slåss. I'll kick ass for the LORD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Brain Dead Är helt klart den bästa filmen igenom tiderna Den lille ungen skulle dampat om den höll på så i parken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Brain Dead Är helt klart den bästa filmen igenom tiderna Har du sett Bad Taste? Också av Peter Jackson. Jag tycker den är bättre med roliare story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Nej jag har inte set Bad Taste :'( Jag måste se den nån dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 BAD NEWS ELLER SPINAL TAP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hade en Western-helg nyss då jag bla såg Once Upon A Time In The West igen, och jag känner att den bara måste nämnas! Underbar...väldigt vacker musik. http://www.imdb.com/title/tt0064116/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Har du sett Bad Taste? Också av Peter Jackson. Jag tycker den är bättre med roliare story. Ja, Bad Taste är bättre. Jag har nog nämt det förut, men jag fick se Bad Taste när jag var 5 bast. Min käre morfar visade den med berått mod... Inte konstigt att jag har CP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Blue Streak. Glömde, den är ju grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Pulp Fiction Boondock Saints Wayne's World Happy Gilmoure Boyz n the hood Guds Stad South Park: Bigger, longer, uncut Nyckeln till frihet Resovoir Dogs Mina jag och Irene Austin Powers-filmerna kommer inte på alla... mera: Forrest Gump Redigerad 17 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts